Christmas is coming!

 Boże Narodzenie to moje ulubione święta! Można spędzić czas z bliskimi, gdyż w okresie szkolnym zazwyczaj nie ma na to czasu. Masa potraw (tylko na to czekam, haha!) i wszędzie świąteczne piosenki. Już nie mogę się doczekać, choć presja posprzątania wszystkiego i gotowania na szybko wcale mi się nie uśmiecha. 
 Te święta zawsze kojarzą mi się z masą świecidełek i pachnących świeczek, skarpetami na kominku (którego nie mam, ech...) , zapachem choinki i wszelkimi bombkami. Dziadek do orzechów i orzechy to coś, co obowiązkowo u mnie gości. Choć nie mam tych wszystkich ozdób w pokoju (choć w następnym roku będę się o nie starać) to i tak czuję ducha tych świąt. Nawet jeśli nie ma mojego upragnionego śniegu. Póki co życzę wam wesołych i radosnych Świąt, spełnienia marzeń i wszystkiego, co zapragniecie :) 


Komentarze

  1. Miałam pisać już wcześniej, że fajny klimat i jestem ciekawa, co będzie dalej z Twoim blogiem.

    Mi się święta zawsze kojarzą z mandarynkami. Ach, no i choinkę muszę jeszcze kupić.

    Będę wpadać częściej, pozdrawiam i rownież życzę Wesołych Świąt! :)

    lumberdeer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też są to moje ulubione święta!
    świetne inpiracje :))

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna notka jak i zdjęcia:)
    mam prośbe, klikniesz w duży link w mojej notce? to mega ważne...:( ---- > MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne inspiracje!:)

    U mnie giveaway i od razu ostrzegam, że nie ma w nim
    dużo warunków do spełnienia (sama się zniechęcam przy takich rozdaniach :D)
    także zapraszam do wzięcia udziału :)
    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty