Holiday!

 Ostatni dzień szkoły, a właściwie jej pożegnanie. Czas na wakacje! Bezstresowe spanie do dziewiątej, wyjazdy i spotkania późnymi wieczorami... Bardzo się z tego powodu cieszę, dawno aż z takim zapałem nie wyczekiwałam tych dwóch miesięcy. Dzisiejszy ranek był nieco nerwowy, z udanym występem, choć pomyliłam tekst piosenki... Nieważne, nikt nie zauważył!
 Przed wami moja propozycja stroju na taką okazję. Nieskromnie, ale z wielu stron doszło do mnie wiele komplementów. A jak wam się podoba? Jak wam minął dzień pożegnania? Piszcie koniecznie w komentarzach!



PS: Dziękuję wam za wszystkie miłe słowa dotyczące mojego "nowego" wyglądu. Niestety to było tylko dwudniowe. Włosy po pierwszym myciu zmieniły się w glony i nie mogłam na nie patrzeć. Co za szczęście, że pianki z Venity ratują życie!

Komentarze

  1. o tak zdecydowanie jeden 'psik' wystarczy :D ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalny, ale dobry set na koniec roku :) Ja skończyłam już miesiąc temu, bo pisałam maturę.

    >> beauty bevst << klik klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety zachorowałam na koniec roku.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka szkoda, że się zmyły! Do stroju pasowały te ombre. Chciałabym posłuchać próbki twojego śpiewu. Ja dostałam pasek (równo 4.75). Po długim zakończeniu poszłyśmy z koleżankami do knajpy z ogromnym wyborem herbat. Potem obejrzałyśmy stoiska, gdy przechodziłyśmy przez aleje miasta. Było darmowe żarełko. Wstąpiłyśmy jeszcze do Emipiku, bo koleżanka dostała bon za wygraną w konkursie i wróciłyśmy. Właśnie z nimi tworzę ten blog:
    http://trzylinie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba jeszcze do mnie nie dociera, że mamy już wakacje haha :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  7. fajna stylizacja :)

    babes19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwierz, ale my też nie miałyśmy fotografa :)
    statyw+pilocik= nasze zdjęcia :) jak się przyjrzysz naszym dłoniom to zobaczysz hihi

    OdpowiedzUsuń
  9. ja juz dzisiaj wstalam dopieropo 11, haha :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty