Pomysły na prezenty!

Wreszcie pojawia się nowy post! Wiem, że niektórzy z Was nie obserwują mnie na facebooku, ale to właśnie tam pisałam o mojej nieobecności. Dla sprostowania - i mnie wreszcie dorwała choroba. Chore zatoki to nic miłego, więc to dlatego post pojawia się dopiero teraz. :)

Dzisiejszy post będzie typowo świąteczny, bo podpowiem Wam co nieco o prezentach, a raczej o moich propozycjach. Niestety, wszystkiego, co Wam tutaj proponuję, nie sfotografowałam, ale chyba nie macie mi tego za złe? ;) Propozycje dla głównie dla dziewczyn, ale i dla chłopców też się coś znajdzie. Zapraszam! 
 1. Jak już po zdjęciach można się domyślić, perfumy to dobry prezent! Jednakże warto pamiętać, że nie dla każdego... Choć kobietom znacznie częściej taki prezent się podoba, to wcale nie znaczy, że i z mężczyznami będzie tak samo. Mój tata, tak samo jak i mój chłopak, perfum używają bardzo okazjonalnie (albo i nigdy). Do tego trzeba wziąć pod uwagę upodobania drugiej osoby, bo jak powszechnie wiadomo - każdemu podoba się co innego. Zawsze można poszpiegować i podpytać się tej osoby jakie perfumy lubi, kto wie, może akurat któreś ma na oku? ;)
2. Zostańmy jeszcze przy kosmetycznych rzeczach. Dla kobiet dobrą rzeczą może być zestaw kosmetyków pielęgnacyjnych lub kolorowych, gotowy lub złożony z kilku firm rzez nas samych. Osobiście w tym roku komponuję taki zestaw dla mojej mamy - żel do ciała i peeling do twarz, które jej się bardzo podobały, oraz krem do rąk. Tego typu podarunki na pewno się nie zmarnują. Dla mężczyzn również można skusić się na zestaw do golenia/do pielęgnacji brody lub na jakiś dobry żel pod prysznic. :)
3. Teraz coś dla herbaciarzy lub kawoszy. Świąteczny kubek, zdobna filiżanka z podstawką, dzbanuszki, aż wreszcie świąteczne herbaty i kawy. To prosty prezent, ale miłośników naparów ucieszy najbardziej!
 4. Biżuteria sprawdzi się dla kobiet lubiących nosić ozdoby. Zamiast taniej biżuterii warto się wybrać do jubilera i kupić coś lepszego. Niestety, tu także trzeba uważać. W moim przypadku odpada złoto, które mnie uczula... Warto dowiedzieć się przed kupnem czy oby na pewno osoba, którą obdarowujemy, nie ma żadnego uczulenia. :)
5. Skro już jesteśmy przy dodatkach, to zatrzymajmy się na chwilę. Porządny portfel, torebka lub torba, szale, apaszki, breloki... Opcji jest wiele! Ważne, abyśmy wiedzieli co komuś się podoba!
 6. Gadżety to również dobry wybór. Świąteczna opaska na oczy wbrew pozorom jest przydatna, np. podczas dłuższej podróży. Dla zmarźlucha idealny będzie termofor, a dla fotografa/blogera - przenośne lampki!
 7. Książki to idealny wybór dla książkoholików. Myślę, że jeśli zapytamy się o tytuły, które chciałaby ta osoba przeczytać, to na pewno chętnie nam opowie o co najmniej kilku. ;) Poradniki to także przydatna rzecz. Może ktoś próbuje z fotografią, interesuje się makijażem lub modą, a może samorozwojem? Warto zajrzeć na półki tego typu i przejrzeć czy jest coś ciekawego. ;)
 8. Książki z przepisami to idealny prezent dla osób, które kochają piec i gotować! Osobiście swojej mamie podarowałam już kilka książek tego typu i zawsze do nich wraca, kiedy potrzebuje inspiracji. W okresie świąt można pokusić się o świąteczne przepisy lub wypieki. Książkę, którą Wam tu pokazuję, dostałyśmy z mamą od cioci - teraz nie ma mowy o szukaniu innych przepisów na pierniki! Książka ma także wiele propozycji na dekoracje z pierników, w tym chatki i choinki, a także zawiera do nich szablony. Myślę, że to bardzo dobry pomysł. :)
9. Każdy z nas ma jakieś hobby. Dlatego uważam, że dobrym wyborem będą akcesoria potrzebne do wykonywania hobby. Włóczki, druty, szydła, materiały, pędzle, farby, pastele, obiektyw (to droższa opcja), polaroid, skórzana kaletka lub jałmużniczka dla rekonstruktora... Jest tego wiele. :)

I jak Wam się podobają moje propozycje? Dorzucicie coś od siebie? Piszcie koniecznie w komentarzach! :)

Komentarze

  1. Super propozycje! Zdjęcia również mi się bardzo podobają :)

    http://maddie-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. te zdjęcia są cudowne!

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne prezenty, szkoda, że już po świętach ❤
    My Blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty