NAWILŻAJĄCY KREM DO RĄK Z ARNIKĄ YVES ROCHER!

Cześć kochani! Wracam po kolejnej, długiej przerwie. Okres sesji nie był dla mnie łaskawy. Milion problemów, a przez to parszywy nastrój z dala trzymały mnie od pisania czegokolwiek. Na szczęście dziś jestem po ostatnim egzaminie, zostały mi tylko praktyki do załatwienia i wyprowadzka. :)

Dziś chcę pokazać Wam mojego ulubieńca do pielęgnacji dłoni. Zmagam się z bardzo suchą skórą na dłoniach i moje wymagania odnośnie kremów do rąk są co najmniej wysokie. Wiele kremów jest u mnie na skreślonej pozycji - ten jest bardzo wysoko na liście ulubieńców! :)
Zalety:

-krem jest bardzo wydajny, niewielka ilość starcza na pokrycie całych dłoni (75ml mam już bardzo długo przy codziennym używaniu)
-szybko się wchłania i nie zostawia lepkiej otoczki
-ładnie, dość mocno pachnie
-skóra jest miękka i odżywiona przez większość czasu - nie trzeba smarować rąk co pięć minut
-cena - kosztował około 10 zł
-fajna konsystencja, nie jest lejący

Wady:

-dostępność (raczej tylko w sklepie internetowym i stacjonarnym Yves Rocher)
-zapach nie każdemu może się podobać

A jakie kremy Wy polecacie? Wciąż szukam swojego ideału, więc z niecierpliwością czekam na Wasze typy :)
   

Komentarze


  1. This is so inspiring!
    I love the post:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam jeszcze ulubionego kremu. Ten wydaje się całkiem niezły.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post: BE YOURSELF

    OdpowiedzUsuń

  3. Great post...
    Have a nice day.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty