WHITE CHEMISE || SUMMER LOOKBOOK #60

szorty - c&a, koszula, kapelusz - sh, buty, torebka, kolczyki - h&m, bransoletki - piccola biżuteria skórzana
Trochę mnie tu nie było. Niestety zalałam swojego laptopa, przez co straciłam możliwość wstawienia Wam wszystkich zapasowych zdjęć. Dodatkowo pisałam swoją pracę dyplomową, więc czas na nadrobienie fot był zerowy. Na szczęście wracam i to z nową stylizacją!
Szorty są bardzo udanym zakupem z tamtego roku - wygodne, luźne i z ciekawym kwiatowem wzorem. Do tego biała koszula bez kołnierzyka, wykonana z lnu. Jest idealna na gorąc! Z biżuterii postawiłam na złote kolczyki i na moje ulubione bransoletki. Czarne klapki i czerwona torebka są już Wam znane z poprzednich stylizacji. Kapelusz jest w moim domu od kilku lat, ale jakoś nie był moim numerem jeden. Pomału się do niego przekonuję, zwłaszcza, że nakrycie głowy jest dla mnie obowiązkowe w słoneczne dni. Jak się Wam podoba ten zestaw? :)

Komentarze

  1. Śliczne zdjęcia! Jesteś piękną Kobietą! :) Sesja się udała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja! Chociaż w lecie ja rzadko chodzę w spodniach, nawet tych krótkich - zdecydowanie wolę sukienki i spódnice! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny letni look. Do twarzy Ci w kapeluszu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja i fajne zdjęcia :) ja latem noszę głównie sukienki ale kocham kapelusze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się szorty... śliczny moyw kwiatowy mają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie szorty/spodenki na lato :) Piękne zdjęcia w plenerze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Amei esse seu texto, realmente é um dos melhores blog que estou acompanhando. Suas postagens são excelente! Parabéns!

    Já até salvei em meus blogs favoritos ❤️..

    Meu Blog: Resultado Alagoas da Sorte

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty