BURGUNDY AND KHAKI || FALL LOOKBOOK #72

BURGUNDY AND KHAKI

golf - zara; spódnica, torebka - second hand; rajstopy - f&f; botki - tamaris; naszyjnik, kolczyki - h&m; pierścionek - new yorker

Po dłuższym okresie spokoju przyszedł czas na komplikacje. Choroba, smutna sytuacja w rodzinie, zaległości na studiach... Aż nie chce się wracać do codzienności, ale po 1,5 tygodnia pora się wziąć w garść. 
Przychodzę z ostatnią lżejszą stylizacją jesienną. Do znanej Wam spódnicy w kolorze khaki założyłam elegancki golf w pięknym kolorze. Na rękawach ma ładnie wszyte guziki, na co warto zwrócić uwagę (chyba tylko w Zarze guziki były schludnie  i porządnie wszyte, inne sklepy oferowały gorzej wykończone bluzki tego typu). Całość tworzy fajny, jesienny zestaw. Jak się Wam podoba?

Komentarze

  1. Świetna torebka, bardzo mi się podoba kolor i styl.

    OdpowiedzUsuń
  2. w październiku dwa razy trafiłam do szpitala , w tym miałam jedną operację. pięknie wyglądasz, burgund zawsze kojarzy mi się z jesienią

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne połączenie! wyglądasz super ale golfik przykuł najbardziej moją uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby wszystko się ułożyło, tego Ci życzę. A stylizacja kolorystycznie w moim guście, zwłaszcza golfik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci w tym kolorze, piękna pogoda dopisała na sesję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Achhh.. burgund, burgund.. jest to piękny i moim zdaniem idealnie pasujący na jesieb kolor. Bardzo Ci pasuje:))

    https://www.youtube.com/watch?v=5HOr12-tWZM

    Zapraszam do mnie! od dawna o tym marzyłam i nadszedł czas, kiedy się odważyłam coś nagrać. Wszystko bardzo średnie ale z biegiem czasu mam nadzieję, że będzie lepiej;) za każdego suba dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem wielką miłośniczką takich połączeń, więc stylizacja jak najbardziej w moim guście! <3
    Powodzenia w nadrabianiu zaległości na uczelni, dasz radę.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow kochana, naprawdę genialny look, cudownie w nim wyglądasz, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty