CAMEL COAT || FALL LOOKBOOK #73


CAMEL COAT

płaszcz- second hand; spodnie, golf - zara; narzutka, pasek - h&m; buty - lasocki; czapka, szalik - sinsay;

Już wszystko dookoła w klimacie świątecznym. A mi, jak się nie chciało, tak mi się nie chce. Dlatego początek grudnia witam jeszcze zwykłą, listopadową stylizacją. Następne posty będą mówiły o prezentach, stylizacjach wigilijnych, a także (jeśli mi się uda) o moim pomyśle na prosty, ale efektowny makijaż świąteczny! Zostańcie ze mną na ten czas! <3
Stylizacja, którą Wam przedstawiam, jest bardzo prosta. Czarne rurki i golf z poprzedniego wpisu, na to narzutka i płaszcz. Lżejszy szalik i szara beanie znalazły się u mnie z powodu jeszcze dość wysokich temperatur (przy 10 stopniach trudno było nosić mięsisty szal i grubaśną czapkę). Do tej pory sprawdzają się rewelacyjnie! Pas z kółeczkiem stanowi fajny, delikatny dodatek. Jak się Wam podoba taki dzienniaczek? ;)

Komentarze

  1. Bardzo lubię takie grube szaliki :D Fajna stylizacja mam płaszczyk z Mohito kawa z mlekiem i jest to mój naj naj

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka płaszczyków ale takiego beżowego mi brakuje, muszę coś poszukac

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dobry szal to podstawa każdego zestawu na zimną jesień i mroźną zimę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny płaszczyk. Lubię bardzo właśnie takie długości.. pod spodem widzę bordowy sweterek- kolor sztos! Buty też totalnie w moim stylu. Są eleganckie, ale takie trochę militarne (?). Nie wiem nawet, jak to nazwać :P

    https://www.youtube.com/watch?v=5HOr12-tWZM

    Zapraszam na mój kanał! W końcu się odważyłam. Postaram się, aby zarówno wykonanie, jak i samo nagranie były lepsze. Za każdą subskrypcję i łapkę z całego serduszka dziękuję <3 To wiele dla mnie znaczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze zainspirowałaś mnie do kupna czarnych spodni, nie mam takich a wyglądają obłędnie! cały look super!

    OdpowiedzUsuń
  6. ten płaszcz jest super, uwielbiam takie narzutki, super kolor

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja :) Z chęcią ubrałabym się identycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie na taki płaszcz będę polować podczas styczniowych wyprzedaży :)
    Pięknie wyglądasz :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja :D Spodobał mi się Twój szalik :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja :) Muszę zafundować sobie jakiś nowy szal :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty