COZY VALENTINES || WINTER LOOKBOOK #78 WARSAW EDITION

 COZY VALENTINES

spódnica, golf - h&m; czapka, szalik - sinsay; torebka - stradivarius; sweter - pull&bear; naszyjnik - second hand; rajstopy - nn; buty - clara barson

Cześć! U mnie ferie pełną parą, wszystko zdane, więc pora na upragniony wypoczynek. Nie jest on leniwy, za mną Warszawa, Kraków, a teraz śnieżne Tatry. Przede mną jeszcze pobyt u dziadków i tydzień w domu. Szczerze nie mogłam się tego doczekać!
Nie może być jednak kolorowo, bo razem z chłopakiem walczymy z przeziębieniem oraz pogodą (trafił nam się ten orkan, więc w Krakowie przewiało nas i porządnie zmoczyło) i innymi przebojami. Myślę, że muszę wyluzować i przestać brać wszystko do siebie, chociaż powtarzający się pech wyjazdowy może człowieka zdenerować. Mam nadzieję, że u Was jest dobrze. :)
 Dawno nie nosiłam spódnicy i uznałam, że mały eksperyment modowy mi nie zaszkodzi. Bardzo podobają mi się zimowe stylizacje z długimi spódnicami, więc postanowiłam spróbować. Muszę przyznać, że fajnie mi się ten zestaw sprawdził w miejskich warunkach. 
Stylizacja jest zdecydowanie jasna, choć kurtka nieco równoważy tę cukierkowość. Przezroczysta biel w czarne ciapki i pudrowo-różowy sweter dają delikatny, romantyczny efekt. Dodatki w postaci lakierowanej torebki i czapki z pomponem nadają zestawowi spójności. Idealna stylizacja na luźną walentynkową kawę. 

Komentarze

  1. Fajny zestaw :) Podoba mi się ta spódniczka i czapka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh to przeziębienie taki to okres mamy, ja dopiero co ledwie prawie sie wykurowałam.
    Zdrówka życzę i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, już jest o wiele lepiej. :)

      Usuń
  3. Taka spódnica maxi przyda się i latem i zimą. Jest świetna! Pięknie się też z tym różem komponuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania, pora na więcej spódnic maxi :)

      Usuń
  4. Bardzo ładna stylizacja! Osobiście nie jestem fanką takich długich spódnic, ale ta bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetna ta stylizacja, kolory mi się podobają :) Ten pudrowy róż wow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wygląda na Tobie ta spódnica. Świetnie się prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny sweter, chętnie przygarnęłabym taki w kolorze czarnym :) Ma ładny, ażurowy splot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, przydałoby się więcej tego typu swetrów w różnych kolorach :)

      Usuń
  8. Sweter jest piekny i ma cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. woooow! mega wygląda ta spódnica ze sweterkiem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego wypoczynku kochana! <3 Ja również mogę się rozkoszować chwilą wolnego; ahhh uczucie zdanej sesji jest bezcenne :D
    Przepiękne, klimatyczne ujęcia. Bardzo spodobał mi się Twój styl.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, ten relaks i ulga po zaliczeniach to uczucie nie do opisania :D Dziękuję pięknie i pozdrawiam <3

      Usuń
  11. Podoba mi się kolor swetra i czapki. Ostatnio często go spotykam- jest sztos! ;))

    Mój kanał

    Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki śliczny odcień różu. Absolutnie go uwielbiam szczególnie odkąd mam blond włosy, bardzo dobrze się w takim czuję. No i na Walentynki w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek mógłby znaleźć miejsce w mojej szafie. Torebka pewnie też, chociaż raczej gdybym miała wybór to padłoby na trochę inny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nam zdecydowanie najbardziej przypadła do gustu torebka, jest dokładnie taka jakie lubimy, zarówno kolor, jak i wielkość. Podobają nam się też buty

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba połączenie zwiewnej spódniczki ze swetrem :) Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty