POWER OF ACCESORIES || SUMMER LOOKBOOK #91

POWER OF ACCESORIES

spódnica, bluzka, bandana, torebka- second hand; buty, kolczyki, septum - h&m; nausznica - diva;  bransoletka na nogę, branosletka na rękę - piccola, biżuteria skórzana
 Cześć! Lato trwa w najlepsze, chociaż ostatnie dni były dość chłodne. Myślami jestem na kajakach, bo jestem dość przerażona wizją tygodniowego siedzenia i wiosłowania. Dodatkowo muszę spakować się mądrze, gdyż wszystkie bagaże muszą do kajaków się zmieścić. Aj, będzie to ciekawe przeżycie!
 Lato sprzyja eksperymentom, co widać. Odkopałam swój stary fejkowy kolczyk do nosa i nausznicę z piórkiem. Do tego dobrałam duże kolczyki i bandanę, a włosy zaplotłam w warkocze. W ten sposób prosty zestaw nabrał niepowtarzalnego charakteru. Muszę przyznać, że dobrze się czuję w takich klimatach. Jak się Wam podoba taki zestaw? :)

Komentarze

  1. Najważniejsze, że ty się czujesz w tym looku dobrze, bo odnośnie mojej osoby to nie szczególnie widzę się w takim zestawieniu ubraniowym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz, dobrze, że Ty jesteś zadowolona z tego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa stylizacja, chętnie wszystko podpatruję, oprócz kolczyka do nosa, ale młodość musi rządzić się swoimi prawami. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa stylizacja, pasuje do Ciebie idealnie. Ja nie widzę siebie w takich spodniach. Nie widzę dokładnie co masz na stopach, a ja uwielbiam buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcie w ciekawym miejscu. Fajna spódnica. Super uczesanie włosów. Proste warkoczyki, ale super pasują do tej stylizacji.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzysz mi się z takim 'swojskim' klimatem :) bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty