Nudny dzień


Jest to jeden z szybkich postów lifestylowych "co u mnie". Szkoła pełną parą, lektury, prace domowe i nawet projekty. Czasami się zastanawiam, czy będę miała czas na swoje przyjemności... Wraz ze znajomymi denerwujemy się na niesprawiedliwą matematyczkę, która zarzuca nam spisywanie od kolegi na lekcji, kiedy ona nie widzi, bo "wszyscy przy Czarku mają pracę domową!". Co z tego, że siedzisz nad nią przez dwie godziny W DOMU i starasz się cokolwiek zrozumieć...  Nie ma to jak szkoła! Poza tym wszystko w porządku, boli mnie wczesne wstawanie i konieczność położenia się 3h wcześniej niż zwykle... 
Przedstawiam wam kilka zdjęć mojej dzisiejszej szkolnej stylizacji, którą udało mi się uchwycić tuż przed ulewą, która dorwała mnie w drodze powrotnej... :)


A co u was? :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty