Dzień Mamy - zainspiruj się!

Dzień Mamy już wkrótce, a jestem pewna, że wielu z Was zacznie szukać prezentu na ostatnią chwilę. Sama wiem, że nie należy to do łatwych zadań, dlatego podjęłam się tego wyzwania i przygotowałam post z moimi propozycjami!

Dla mnie przede wszystkim prezent powinien być od serca. Powinien być także praktyczny, aby nie stał i nie kurzył się niepotrzebnie. Dlatego od razu dyskwalifikuję wszelkie figurki i tym podobne. One mało się przydają, chyba że ktoś je kolekcjonuje. 
Śniadanie do łóżka lub ciasto. Posiłek jedzony w łóżku to zawsze ogromna przyjemność! Jeśli mama ma wolne to warto wstać chwilę przed nią i przygotować coś smacznego. Jeśli jednak jest w pracy to polecam upiec ciasto. Wróci później, zje obiad i będzie miała coś dobrego na deser ;)

Bukiet lub laurka. Laurka brzmi dziecinnie? Wcale nie! Im jesteśmy starsi tym więcej ciekawych myków znamy, więc nasza laurka może być na prawdę rewelacyjnie zrobiona. W środku warto napisać jakieś życzenia i wkleić zdjęcie. A jak nie mamy materiałów do wykonania laurki to warto iść i nazrywać kwiatów, i wręczyć mamie bukiet. Taki ręcznie zrywany bukiet jest o wiele lepszy od tego kupowanego, przynajmniej moim zdaniem ;)
Zdjęcie w ramce. Osobiście uwielbiam obdarowywać bliskich wspólnymi zdjęciami. Za nimi przeważnie kryją się szczególne, radosne wspomnienia, więc uważam to za fajną opcję. Fotografia może być do zawieszenia na ścianie lub do postawienia na półce.

Książka. To propozycja dla osób uwielbiających czytać. Może to być poradnik, książka kucharska lub zwykła/niezwykła powieść. Gdy ktoś jest książkoholikiem to każda książka cieszy!
Sól do kąpieli lub inne rzeczy do SPA. Kto nie lubi odrobiny relaksu?  Nie znam kobiety nie lubiącej chwili wytchnienia, dlatego też uważam, że taki zestaw przyda się na pewno. Warto zdobyć coś w ulubionym zapachu ;)

Perfumy. To moja ostatnia propozycja. Perfumy są na prawdę fajną opcją, ale mają dwie wady. Dobre perfumy są drogie, a zapach nie zawsze się może spodobać. W tym wypadku trzeba się dobrze orientować w upodobaniach osoby, ale jeśli się trafi w jej gusta to prezent będzie udany!

A jakie są wasze propozycje na prezent dla mamy?

Komentarze

  1. Ja co prawda Mamy już nie mam, ale za to sama jestem mamą. Prezentem idealnym dla mojej Mamy zawsze były książki, najlepiej historyczne, albo kwiaty, które Mama kochała. Ja o mały włos nie dostałam córki w prezencie na Dzień Matki, bo zaczęłam rodzić właśnie 26 maja 2013 roku :) Niestety, mój mały stworek nie pospieszył się dla mnie i urodziła się 27 maja o 2.40. To pierwsze święto z bardziej "kumającą" Malwinką, bo kończy już 3 latka :) Aż się nie mogę doczekać!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    cakesbykejt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to faktycznie byłby bardzo fajny prezent :D Na pewno będzie super! Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Z pewnością kwiaty, słodycze, kartka i prezent - chociaż jeszcze nie do końca jestem pewna co... Inspirujący post - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mami uwielbia czytać i to byłby dobry prezent, ale ma tyle książek, że nie potrzebne to, a i tak już nie wiem co czytała a co nie.
    Mi powiedziała, że chciałaby kwiatka storczyka, więc raczej to dostanie ;)
    Według mnie najgorszym prezentem są słodycze - przecież to sam cukier, a cukier to biała śmierć.
    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, przeczytałam najlepszym zamiast najgorszym... Faktycznie, to trochę pójście na łatwiznę (i niezdrowe!), ale jakaś drobna czekoladka wkraść się może przy jakiejś książce :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Ja mojej najprawdopodobniej kupię perfumy i oczywiście bukiet kwiatów czyli tradycyjnie , ale właśnie z tego najbardziej się cieszy :) mogę cię prosić o klik w reklamę w prawym głównym rogu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie wiem co kupię mamie ale myślałam nad kilkoma jakimiś dobrymi herbatami ;3
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. moja mama chciała torebkę więc dostanie torebkę :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły na prezent, właśnie ostatnio zastanawiałam się co kupić i na pewno skorzystam z tego co tutaj napisałaś!:)

    http://aanaxie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny post <3
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatny post, na pewno wykorzystam jakiś pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świeeeetna notka! Idealnie, tak jak lubię! Fajne pomysły, sama mogłabym zostać podobnymi rzeczami obdarowana :D myslę, że wiele osób Twoimi propozycjami się zainspiruje :) mnie zainspirowałaś! Bo faktycznie zastanawiałam się, co na Dzień Matki. Tym bardziej, że moja mama w maju ma jeszcze urodziny, więc prezent musi być perfecto!
    Chciałam jeszcze dodać, że zdjęcia do notki mi się bardzooooo podobają, to jest coś w moim stylu, coś co bardzo sobie cenie widząc na innych blogach itp.
    Gratuluje postu! Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze mam problem z kupowaniem prezentów... Świetne pomysły, na pewno wykorzystam! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja już kupiłam prezent dla swojej mamy :) przekonałaś mnie jednak do tego by wręczyć jej dodatkowo coś od serca, np. laurkę :) świetny i bardzo przydatny post ;) pozdriawiam

    w wolnej chwili zapraszam na mojego bloga http://justemsi.blogspot.com/ i do obserwowania mnie na instagramie (za wszysciutko sie odwdzieczam <3)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja dostała już buty. Jednak jeszcze kawa stoi w kolejce :3
    Choc z laurki pewnie również by się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chyba postawię na jakieś perfumy :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę się przyznać, ze nie daje prezent od mojej mamie na dzień matki. Jak byłem młodsza to owszem, robiłam laurki itp. Chciałabym coś zrobić jednak moja wymówka jest, ze nie umiem, nie nie mam czasu, ze nie wiem jak i tak to się ciągnie xd
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dokladnie - jak prezent to wlasnie od serca :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja sama nie mam zielonego pojęcia co kupić swojej mamię, pewnie skończy się na kosmetykach :)

    OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz) I ZAPRASZAM
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Odwieczny problem u mnie to ,, co kupić mamie na prezent ? " - dzięki twoim pomysłom zdecydowałam się na ramkę ze zdjęciem ! Dziękuję :D

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle pomysłów że głowa mała :)
    Pozdrawiam
    http://kreatywnatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty