Kaunas 2016 - haul

Kowno to urocze litewskie miasto, drugie co do wielkości liczby mieszkańców w kraju. To właśnie tam miałam przyjemność pracować na straganie w ubiegły weekend. Było bardzo sympatycznie i szczerze mówiąc nie mogę się doczekać następnego roku!

Skoro był wyjazd to były i drobne zakupy. W tamtym roku widziałam o wiele więcej interesujących mnie rzeczy, ale ja zawsze jestem w stanie znaleźć coś dla siebie. W moje ręce wpadły głównie kosmetyki i jedna para kolczyków :)

Te produkty kupiłam na moim ulubionym straganie. W tamtym roku trafiła do mnie pomadka brzoskwiniowa, a w tym grejpfrutowa. Uwielbiam je z całego serca. Są wydajne, długo utrzymują się na ustach i są bezbarwne. Nabyłam także kulkę do kąpieli. Pachnie cudownie, a po przetłumaczeniu dowiedziałam się, że jej nazwa oznacza "truskawkowy raj" :) 
 Skusiłam się na naturalne mydło, które własnoręcznie wyrabiał pan ze straganu obok. Z tego, co zdążyłam zrozumieć, kupiłam mydło z mlekiem i olejkiem arganowym. Pachnie cudownie!
Te kolczyki dostałam od swojego chłopaka. Są przepiękne, z ciemno niebieskimi i ciemno zielonymi koralikami. Są delikatnie ciężkie, a ja nie jestem do końca przyzwyczajona do długich kolczyków. Pomimo tego bardzo mi się podobają i będę je często nosić :)

Lubicie robić zakupy na straganach?

Komentarze

  1. Super rzeczy, ja nie lubię kupować na straganach, chyba ze znajdzie się coś fajnego :)
    Zapraszam do mnie xbaeoliwiaxx.blogspot.com 🙆

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że zakupy były udane. Własnoręcznie robione mydło, to brzmi ciekawie. Na pewno jakbym gdzieś coś takiego zobaczyła to bym bezzwłocznie kupiła. Na straganach rzadko co coś kupuję może dlatego, że rzadko tam chodzę. Bardziej preferuje sklepy :)

    http://pamietnikniesmiertelnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam stragany na dużych eventach, a zwłaszcza podczas trwania jakiś typowo średniowiecznych imprez. Tam można znaleźć dużo ciekawej biżuterii , jakieś koraliki i tworzywa, i właśnie dużo jak najbardziej naturalnych kosmetyków. W Polsce jest z tym troszkę słabiej, bo to na prawdę dużo zależy co się trafi, ale jak będzie taka okazja za granicą to gorąco polecam!

      Usuń
  3. Super zakupy, wyglądają bardzo kusząco :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami na straganach idzie kupić wspaniałe rzeczy :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to ogólne lubię robić zakupy, nawet idąc po bułki jestem w stanie wrócić z kosmetykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam robić zakupy, w szczególności na straganach. Można trafić na bardzo fajne rzeczy, które niekoniecznie spotkamy na półkach w sklepie :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż ciężko powiedzieć, która rzecz fajniejsza :) U mnie na pewno najczęściej używana byłaby pomadka do ust :)

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ach wszystko piękne nie wiem co najładniejsze:) obs?

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kule do kapieli oraz wszelkie mydełka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty