HAUL ROSSMANN 2017! + Hebe

Witam Was w kolejnym poście! Mam ogromną przyjemność zaprosić Was na haul zakupowy z Rossmanna. Jak każdy doskonale wie - w tym roku jest tylko jeden tydzień promocji na wszystko, ale jest możliwość rabatu nawet do -55% z Klubem Rossmann. Głupio byłoby nie skorzystać, więc i ja skusiłam się na tę aplikację :)

Moje zakupy, przynajmniej do tej pory, to dziewięć rzeczy i tylko trzy nadprogramowe. Zastanawiam się nad jeszcze jakimś zakupem, ale mam czas do 28 kwietnia :) Zaoszczędziłam sporo, gdyż bez promocji wydałabym ponad 300zł! Zdecydowałam się kupić rzeczy konkretne, ale droższe, więc trochę tego wyszło. Mam w planie nagrać z tego film, ale najpierw przetestuję program do zmiany pliku. Trzymajcie kciuki, bo mam w planie powiedzieć tam troszkę więcej! :)
 1. Paletka Maybelline The Nudes - Lubię paletki cieni, zwłaszcza, że w moim makijażu kreski są rzeczą zbędną, a lubię mieć fajnie podkreślone oko. Słyszałam o niej sporo dobrego, a i kolorki mi się spodobały. Mam nadzieję, że będzie się dobrze sprawować!
2. Róż Bourjois 85 SIENNE - Na samym początku tworzenia swojej listy must have wiedziałam, że chcę kupić kultowy róż z tej firmy. Niestety połowa kolorów niekoniecznie do mnie pasowała, w tym największe hity. Znalazłam jednak jedną perełkę wprost stworzoną dla mnie! Nie mogę się doczekać, aż musnę nim swoje policzki!
3. Pomadka L'oreal Color Riche Matte 634 - Dowiedziałam się o tej pomadce od Radzki, później od Karoliny z kanału stylizacje. Postanowiłam wybrać coś dla siebie i zdecydowałam się właśnie na ten kolor. Niestety nie było testera, więc bazowałam na kolorach widzianych na swatchach w dziewczyn. W każdym razie kolor bardzo mi się podoba!
 4. Pearl Base Bielenda - To moja pierwsza nadprogramowa rzecz, na którą się skusiłam. Czytałam na innych blogach o niej same dobre rzeczy, więc pomyślałam sobie 'czemu nie?'. Po promocji nie kosztowała dużo, więc tym bardziej nie żałuję. 
5. Korektor Bell Hypoallergenic 02 - Kilka dni przed promocją skończył mi się mój korektor, z czego nie byłam zadowolona, dlatego z nieobowiązkowego zakupu stał się moim priorytetem. Kolor bardzo mi odpowiada i ładnie wygląda na skórze, więc tym bardziej polecam! I chyba kupię jeszcze jeden :)
6. Tusz do brwi Wibo - To kolejny must have z mojej listy. Od dawna chciałam kupić coś takiego, ale dopiero teraz zdecydowałam się na zakup tuszu do brwi. Jestem ciekawa jak się będzie sprawdzać i czy zastąpi mi kredkę, przy mniej wymagających makijażach :)
7. Tusz do rzęs Lash Sensational Maybelline - To druga nadprogramowa rzecz. Zastanawiałam się wcześniej między nim, a tuszem z Bourjois i finalnie miałam go nie kupować, ale koleżanka pomogła mi się jeszcze na niego zdecydować ;)
8. Tusz do rzęs Pump Up Lovely - wiele osób bardzo chwali ten tusz, ale nie do końca byłam przekonana. Tutaj także poleciła mi druga koleżanka, więc ostatecznie się skusiłam. Ciekawe jak poradzi sobie z moimi rzęsami.
9. Tusz do rzęs Bourjois Twist up the volume - Kupiłam go z czystej ciekawości, choć jak najbardziej planowo. :) Na razie mała wersja szczoteczki super mi się sprawdziła, więc jestem zadowolona z zakupu :)
Ostatnia rzecz to perfumy z Hebe, w którym była promocja -60% na perfumy. Skusiłam się na słodkie Sweet Candy Truffle, zapach bardzo mocno mi się podoba! Nawiązując do Hebe w nim także jest promocja na kosmetyki, więc polecam zajrzeć :)

A Wy co kupiliście na promocji? Wybieracie się jeszcze? Piszcie koniecznie w komentarzu! Ja raczej tak, tworzy mi się kolejna lista ;)

W kolejny weekend planuję nagrywać filmik, w którym powiem trochę więcej o Rossmannowej przygodzie, więc śledźcie mój fanpage na facebooku (TUTAJ!), aby nie przegapić filmiku! :)

Komentarze

  1. Ale świetne rzeczy :D Ja niestety nic nie kupiłam :/
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj wybrałam się do Rossmanna i... przepadłam! :D Kupiłam podkład Royal Skin i lakier do ust z Wibo, miętowy lakier do paznokci oraz eyeliner z Eveline i pomadkę ochronną :) Właśnie mi przypomniałaś o korektorze, miałam kupić dokładnie ten sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony tusz z lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale dużo świetnych rzeczy kupiłaś! <3 Są tu nawet pozycje z mojej wishlisty!
    Mam nadzieję, że paletka The Nudes ci się sprawdzi - ja dosłownie przepadłam i dotychczasowy ulubieniec, czyli Wibo Neutral Eyeshadow Palette, poszedł trochę w odstawkę. Chociaż nie planowałam jej zakupu, to nie żałuję - najpiękniejszy jest ten złoty cień <3
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    lina-nastya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Do Rossmanna wybiorę się drugi raz, bo może będzie mniej szału i kupię jeszcze kilka rzeczy :P

    http://druga-strona-obiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta paletka jest cudowna, mam ją już jakiś czas i jestem zadowolona! Planowałam kupić jeszcze różową, ale ktoś mnie ubiegł :(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto patrzeć po kilku sklepach, ja wczoraj kupiłam kredkę, której szukałam od miesiąca... Dopiero w trzecim sklepie przy okazji :D

      Usuń
  7. Ale paletka ma świetne cienie!

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to nakupowałam pierdół a potem zauważyłam że jeszcze niektóre kosmetyki mam z ostatniej promocji:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam ten tusz do brwi wibo, myślę, że będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testuję i na razie spełnia moje oczekiwania ;D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty