SPRING LOOKBOOK #16 WARSAW EDITION WITH PHOTO STORY #2


Znów przenosimy się do pierwszego weekendu kwietnia, kiedy pojechałam odwiedzić przyjaciółkę w Warszawie. Jeżeli ktoś nie widział pierwszego posta z tej serii to serdecznie zapraszam tutaj! 

Drugi dzień był równie ciepły co poprzedni. No, może trochę bardziej wiało, ale nie stanowiło to ogromnego problemu. W planie mieliśmy odwiedzenie Łazienek, ale niestety zwiedziliśmy tylko jeden ogród. Tradycyjnie odbił się na nas ograniczony czas, ponieważ miałam przed 18 autobus powrotny, który przyjeżdżał do mojego miasta w miarę ludzkim czasie (czyt. 21.00). Musieliśmy się pospieszyć, ale na szczęście wszystko przebiegło pomyślnie. Nigdy wcześniej nie byłam w Łazienkach, więc byłam zachwycona widokami. Chciałabym mieć je tylko dla siebie! :D Byliście kiedyś w Łazienkach?
Tego dnia postawiłam na czarną aksamitką sukienkę, którą dorwałam na wyprzedaży. Było mi w niej bardzo wygodnie, co było dla mnie pozytywnym zaskoczeniem. Pod nią założyłam prostą kremową bluzkę. Dodatki te same co w sobotę, czyli bransoletki, torebka w panterkę, jasne buty i czapka z uszkami. Jedynym wyróżnikiem w dodatkach był choker - totalna nowość dla mnie w mojej garderobie! Co myślicie o takim zestawie? Mi bardzo przypadł do gustu!
buty, sukienka, bransoletki, czapka - H&M / torebka - Stradivarius / bluzka, choker - New Yorker
To już koniec mojej fotorelacji z Warszawy. Dajcie mi koniecznie znać czy wam się podobało! Buziaki i widzimy się w następnym poście! 

Komentarze

  1. ładne zdjęcia...

    Co do stylizacji : nie powinnasz się ubierać taki strój nie pasuje do ciebie jest zbyt dzieciiny

    http://iamemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, ja jeszcze nie miałam okazji być w Warszawie niestety :(
    Czapka jest przesłodka i świetna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super czapka :) naprawdę piekne zdjęcia
    ja jeszcze nie miałam okazji być w Warszawie
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe zdjęcia, artystyczne. I fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega pozytywna stylizacja! Co tu kryć, świetnie w niej wyglądasz. <3

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do Mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Warszawa jest przepiękna! Miałam tam okazję być na wycieczce szkolnej, uważam, że to były jedne z najlepszych dni w życiu! Świetna stylizacja, fajnie, że ubierasz się dość odważnie ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna fotorelacja! Ja nie byłam nawet w Warszawie ale może kiedyś :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna czapka! mega stylizacja!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega podobają mi się te bieliźniane sukienki! Sama mam taką khaki ze Stradivariusa ale myślę, że w czarną też się zaopatrzę *.*

    http://lifehuntress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta czapka jest mega!

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia i zestaw!

    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM




    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia i super stylówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie klimatyczne, stare budynki. :)
    A czapka - napiszę to kolejny raz, ale ją uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. super wyglądasz w tej czapeczce! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo pozytywna stylizacja. Te uszka wymiatają! :D

    https://kierunkowy-48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty