FALL LOOKBOOK #26

 Dziś melancholijnie, bez większej weny. Zestaw typowo jesienny, casualowy. Szare spodnie pasują świetnie do kardiganu z lumpeksu, bluzka pod spodem jako dodatkowy ocieplacz. Szal komin wydziergałam dwa lata temu sama, a kaloszki. Gdzieś na targowisku, ważne, że z bagien wyszłam suchą stopą. :) Okulary jako dodatek, uwielbiam je. Pomagają stworzyć idealny klimat na zdjęciach. Bez większej filozofii. Trzymajcie się ciepło (i sucho). :)
sweter, bluzka - lumpeks
komin - handmade
spodnie - C&A
kalosze - targowisko, dawno temu w trawie
okulary - H&M

Komentarze

  1. bardzo fajny sweter :)

    natalialifestylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. no przynajmniej szal dodaje kolory ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zakochana w tych czarno-białych zdjęciach

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia, mają w sobie "to coś" :)
    http://www.mariemodishness.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty