SUMMER LOOKBOOK #24

Choć już jest wrzesień, a na fanpage'u zdjęcie z tej sesji pojawiło się całkiem dawno temu, to post pojawia się dopiero teraz. Nie chciałam się zmuszać do pisania, kiedy nie miałam ochoty do robienia czegokolwiek. W tym momencie mam troszkę czasu (L4 - gorąco pozdrawiam) i sporo chęci do napisania tego posta, więc do dzieła. :)
Nie po raz pierwszy robię zdjęcia podczas wyprowadzania psów i na pewno nie po raz ostatni. To dla mnie bardzo wygodna opcja - zwierzaki polatają, a i ja uchwycę coś ciekawego. Tym razem zabrałam bańki - moją osobistą mini obsesję od jakiś dwóch miesięcy. Z tego nigdy się nie wyrasta, oj nie. :D Muszę przyznać, że bardzo dawno nie miałam aż tak ogromnej radości przy robieniu zdjęć. To tylko odświeża moją miłość do fotografii. 
Jeśli chodzi o stylizację, to tworzyłam ją z myślą o letnim, wieczornym wyjściu na miasto. Sierpień się skończył i zrobiło się chłodniej, ale nie oznacza to jeszcze konieczności noszenia swetrów. Założyłam ciemne rurki z Levi'sa, bluzkę z bardzo prawdziwym hasłem (I want abs, but I want pizza more), którą kupiłam kiedyś w Croppie oraz jeansową koszulę - mój mały skarb z lumpeksu. Za dodatki posłużyła dobrze Wam znana torebka w panterkę ze Stradivariusa, tattoo choker i czapka z daszkiem w panterkę z H&M-u. Buty to oczywiście biało-fioletowe Nike wyszperane w lumpeksie. ;) Jak Wam się podoba? ;)
spodnie - Levi's
buty - Nike (lumpeks)
koszula - lumpeks
bluzka - Cropp
tattoo choker - ?
czapka - H&M
torebka - Stardivarius

Komentarze

  1. bluza jest świetna, ale koszulka to prawdziwy mistrz! ;) a L4 fajna rzecz, chociaż mnie obecnie nawet ono by nie wyratowało, bo i tak mam co robić w domu. ;<
    a bańki są super i masz rację - z nich się nie wyrasta. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez przez wakacje miałam sporo okazji do zabawy bankami Haha
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie mega fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszulka :) Lubię takie luźne napisy :)
    I nawet piesio się załapał na zdjecia :)
    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulka jest świetna haha.. sama z chęcią bym taką nosiła ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty