STRIPED DRESS, CAMEL COAT AND RED LIPS || WINTER LOOKBOOK #52

 płaszcz, sukienka, kardigan - sh; szal, biżuteria - h&m; torebka - mohito; golf - c&a; botki - tamaris; rajstopy - nn; szminka - inglot

Zima nie daje za wygraną. Tym razem znowu musiałam ubrać się na cebulkę, co nie zmienia faktu, że i tak było mi zimno. Grube rajstopy i ciepły golf to była moja baza. Na nią założyłam pasiastą sukienkę, która sama w sobie mocno zwraca uwagę. Dla ożywienia tego czarnego zestawu zdecydowałam się na dobrze znany Wam płaszcz i czerwone usta. Założyłam także szary kardigan, aby za bardzo nie zmarznąć. :) Jak się Wam podoba taki zestaw? :)

Komentarze

  1. Ładny outfit i sceneria zimowa:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się sukienka i płaszczyk jest super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna chodził za mną brązowy plaszcz ale nie znalazłam odpowiedniego

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm, ja jako fanka gładkich i krótkich sukienek stwierdzić tu mogę tylko, że podoba mi się torebka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna sukienka, brązowy płaszcz wreszcie sobie sprawiłam w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadł mi w oko ten szary kardigan, lubię takie fasony ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie się prezentujesz w tej sukience:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie płaszcze, sukienka również mi się podoba. Obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna sukienka! Prześliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty