DAILY FLOWERS || SPRING LOOKBOOK #55

płaszcz, spodnie, kardigan - sh; torebka, bluzka, szal - h&m; buty - puma; pasek - nn; biżuteria - piccola biżuteria skórzana


Stęskniłam się za ciepłymi dniami, na prawdę. Założenie czegoś innego niż gruba kurtka to dla mnie miła odmiana. Słoneczne dni inspirują, a co za tym idzie - mam więcej pomysłów na stylizacje! Już nie mogę się doczekać ich realizacji! Ten zestaw jest idealny na co dzień. Bluzka w kwiaty z delikatną falbanką pasuje i do spodni, i do spódnic. Tutaj połączyłam ją z boyfriendami. Do tego narzutka i płaszcz w ciemnym kolorze. Buty sportowe są idealne do długich spacerów, czerwona torebka i kolorowa biżuteria dodają całokształtowi energii. Idealnie na wiosnę? Jak myślicie? :)

PS. DZIĘKUJĘ ZA 100 OBSERWACJI NA BLOGU! TO WIELE DLA MNIE ZNACZY, DAJE MI DUŻEGO KOPA DO DALSZEGO DZIAŁANIA <3 KOCHAM WAS!

Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się zestawienie kolorów w Twojej stylizacji. Kolczyki i bransoletka skradły moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta czerwona torebka, przydała by mi się taka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jesten pod wrażeniem, jestes piękna, a stylizacja podkreśla Twoją urodzę. Co prawda to nie mój styl, jestem z tych co lubią czerń i biel, ale buty i torebkę bym przygarnela CUDO.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda sprzyja wiosennym stylizacjom! Twój outfit jest idealny na taką pogodę - rano wieje i przyda się bluza, potem można ją zrzucić i pokazać kwiatowy wzór na bluzce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wiosenna stylizacja myślę że niejedna osoba skorzysta

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ostatnio fioła na punkcie koloru czerwonego, dlatego jedynie na tą torebkę zwróciłam uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jak najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, bardzo podobają mi się spodnie.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super buty! outfit iście wiosenny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. a mi bardzo podobają się spodnie, ich krój, super w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja, akurat na wiosnę!:))

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Pozdrawiam! BITHERPHOBIA - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja! Bardzo podoba mi się dosłownie wszystko, idealnie trafiłaś w mój gust 😍 a na wiosnę wręcz idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo faja stylizacja :) zapraszam do siebie https://wiktoriazagorskablog.blogspot.com/?fbclid=IwAR2X_IalQ6ZT7QEgTyAWHoOGbSP9rQ1_WZmuPBl6Fpk6UyIrF8g1OLPpmGo

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zestawienie, torebka fajnie komponuje się z resztą :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten kwiatowy wzór na koszuli wygląda bardzo fajnie.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna jest ta bluzka :) Wspaniały look na wiosnę :)

    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty