ELEGANT OOTD - SECOND HAND COAT AND BLACK DRESS || SPRING LOOKBOOK #56

płaszcz, bluzka - sh; bieliźniana sukienka, bizuteria - h&m; okulary - greenpoint; buty - tamaris; bansoletka - nn
Część! Jak Wam minęły święta? Mam nadzieję, że miło spędziliście ten czas. :)
Sukienki to jeden z tych elementów garderoby, który gości u mnie najrzadziej. I choć mi się podoba jak one wyglądają, to jakoś jest to dla mnie o wiele mniej wygodne niż standardowe spodnie z bluzką. Tym razem się przełamałam i ponownie założyłam bieliźnianą sukienkę. Pod spód założyłam koszulową bluzkę, która od kilku lat czeka na swój debiut. Kto wie, może zacznę nosić ją częściej? Założyłam do tego znany Wam już płaszcz i buty. Złota biżuteria dopełniła całość. Jak się Wam podoba? 

Komentarze

  1. Kocham zakupy w sh, zawsze można wyhaczyć tam wiele perełek :)
    Buziaki i zapraszam na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tego typu płaszcze, ale nie mam ani jednego w swojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, choć nie do końca w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nigdy nie umiałam kupować w sh. Ten płaszcz masz super

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie lubię takich płaszczy,bardzo łatwo źle dobrać rozmiar i niestety sylwetka wtedy wygląda bardzo nieestetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. trochę nie mój klimat, choć całość wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki płaszcz jakoś mi się kojarzy z Holmsem;P. Sama nie noszę takich rzeczy ale Tobie bardzo pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz przepięknie:) kobieco i sexi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi święta jak co roku minęły zbyt szybko :(
    Świetny look, podoba mi się mega ten płaszcz :)

    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa propozycja :)

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam ♥ Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszczyk, płaszczykiem ale jaka ładna sukienka pod nim. Lubię czarne klasyczne sukienki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty