BLACK OOTD AND FIRST SNOW || WINTER LOOKBOOK #75 + PODSUMOWANIE ROKU I NOWE CELE

BLACK OOTD

and first snow

spodnie - zara; buty - clara barson, czapka, rękawiczki - sinsay, szalik - h&m; torebka, płaszcz - second hand; bluza - pull&bear

Podsumowanie roku 2019


Dość dawno mnie tu nie było, prawda? Słodkie lenistwo było o wiele bardziej kuszące niż ogarnianie bloga, choć przyznam, że zabierałam się do tego. Musiałam sobie dać czas, w międzyczasie oczywiście znowu się przeziębiłam, do tego praca i wizja sesji... No idealnie! Dlatego dziś przychodzę do Was z nową stylizacją oraz podsumowaniem minionego roku. 

Ta... 2019... Kiedy on zleciał? Dopiero co pisałam pracę i się broniłam, a teraz kończę pierwszy semestr studiów magisterskich, szykuję się do sesji i próbuję ogarnąć, że zaraz połowa stycznia. Też tak macie czy tylko dla mnie czas gna jak szalony?

Co w tamtym roku się wydarzyło?

- Napisałam licencjat i się obroniłam - hura!
- Zaczęłam nowy kierunek studiów - dziennikarstwo i ciągle jeszcze daję radę!
- Nawiązałam nowe przyjaźnie;
- Z 86 obserwatorów bloga zrobiło się... 108! Jesteście wielcy! <3
- Nauczyłam się obrabiać filmy;
- Przerwałam i wróciłam do walki o swoją sylwetkę i zdrowie (nie polecam przetrenowania);
- I największy hit - 19 grudnia blog miał 5 urodziny! A ja oczywiście zapomniałam (tego dnia pojawił się post, więc już w ogóle hit). Dlatego też dziękuję, że ze mną jesteście!

Nowe cele


Każdy ma jakieś cele, prawda? Choć w tym roku bez szału i bez ogromnej listy, też mam kilka planów.

- Chcę się ogarnąć. Życiowo, na studiach, na blogu, na insta. Po coś się zabrałam za te rzeczy, prawda? Walka o regularność i dokładność właśnie się zaczęła!
- Chcę wytrwać w moim zdrowym trybie życia. Często wyjazdy, choroby i okresy wzmożonej nauki powodują, że przestaję się starać. Nie chcę tak, dlatego muszę się pilnować i uczyć prostych, zdrowych rozwiązań, i przede wszystkim nie poddać się.
- Nauczyć się używać kalendarza/plannera - niby głupie, ale serio nigdy nie pamiętam, aby  korzystać z takich rzeczy... 
- ZDAĆ!!!
- Mieć kilka fajnych wyjazdów. Jak nie teraz to kiedy? Lubię podróże, ale nie zawsze mam możliwość. W tym roku chciałabym pozwiedzać.

Jeszcze kilka słów o stylizacji. Najzwyklejszy zwyklak. Bluza z motywem "Słoneczników" Van Gogha to mój ostatni ciuchowy ulubieniec. Jest wspaniała! Zwykłe czarne rurki, proste botki, płaszcz, czapka, rękawiczki i szal... Czego chcieć więcej? Ostatnio właśnie w takich zestawach czuję się najlepiej, ale nie bójcie się - kolory u mnie nie wyginą. ;)

Jak Wam minął 2019? Macie jakieś cele? Koniecznie piszcie w komentarzach!


Komentarze

  1. Bardzo ładnie Ci w tym looku, oprawę oczu bardzo podkreśla, a są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, u mnie w tamtym roku też przybyło obserwujących hehe to chyba Kórnik ? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. totalnie kupiłaś mnie tą bluzą, jest niesamowita <3 ładnie kontrastuje z resztą

    OdpowiedzUsuń
  4. Swoetnie wyglądasz, lubię sie na czarno nosić. Ja nic nie plunuje, bo nigdy nic z tego nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. W ubiegłym roku sporo osiągnęłaś, gratuluję i życzę Ci by pod koniec tego twoje przyszłe plany/cele się spełniły.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super, ja cały czas czekam z tęsknotą na śnieg! :)

    OdpowiedzUsuń

  7. Awesome photo you have shared here, Thanks a lot for sharing it because it make myself to love

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty