STRIPED PANTS || SUMMER LOOKBOOK #89

STRIPED PANTS

spodnie, biżuteria - h&m; kardigan, top - second hand; sneakersy - renee; nerka - tk maxx; spinka - stradivarius

   
 Cześć kochani! Jak Wam mija czas? Magiczna pora wakacji już jest w zasięgu ręki, a razem z nią totalny brak motywacji. Bardzo trudno mi się zmobilizować do czegokolwiek, wydaje mi się, że to chyba taki urok studiów. 
 Cieszę się, że robi się coraz cieplej. Nie mogę doczekać się aż wskoczę do jeziora, pojadę nad morze, albo po prostu pocieszę się latem. Chwila odpoczynku będzie jak najbardziej potrzebna, zwłaszcza przed pisaniem kolejnych rozdziałów.   
W takich zestawach czuję się najlepiej i najwygodniej. Luźne spodnie, prosty top i kardigan. Do tego nerka i delikatna biżuteria oraz efektowne buty. Jak Wam się podoba? 
   


Komentarze

  1. Top jest bardzo fajny, spodnie do mnie nie przemawiają, ale co kto lubi. Ogólnie stylizacja na wielki plus.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, wszystko wspaniale współgra, do tego jest zapewne bardzo wygodna :D Nie wiem czy zauważyłaś, ale nawet tatuaże pasują do tła sesji ;)

    Pozdrawiam, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, ja też marzę już o morzu i wakacjach, odliczam dni wręcz, slicznie wyglądasz i mega sceneria do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. paski niestety nie są dla mnie, ale reszta jak najbardziej <3 bardzo podoba mi się ekspresja Twoich włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na obojczykach to stały tatuaż? Jeśli dobrze widzę to gratuluję pomysłu, bo wygląda naprawdę ale to naprawdę świetnie. Paski za to nie są w moim typie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba właśnie ta wygoda do mnie przemawia, lubię kiedy dobrze się czuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze dobrany lakier do paznokci - ale tak serio to wybrałaś idealne miejsce do sesji w tym looku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie bardzo mi się podobają! chętnie bym takie założyła! to pole jest piękne!
    czy Ty masz taki uroczy tatuaż?

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz dar do detali. Ja nie pomyślałabym o nerce i pewnie przez to wyglądałabym nijak w takich spodniach. A na tobie zwykłe w sumie pasiaste spodnie dostały pazura, że aż się chce też tak wyglądać. Btw. Świetne to zdjęcie z rozwianymi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna sesja zdjęciowa :D Stylizacja fajnie się prezentuje :D
    Nic dodać, nic ująć :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja. Z okresu studiów najgorzej wspominam właśnie pisanie pracy dyplomowej :D Cieszę się, że mam to już dwukrotnie za sobą. Odpoczynek każdemu się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio mąż zabrał mnie w miejsce gdzie facelia błękitna jest gęściej nasadzona. Bajecznie to wyglądało. A wracając do tematu, muszę sobie sprawić takie spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja sama uwielbiam się tak ubierać. A spodnie są po prostu genialne i świetnie podkreślają Twoją figurę. Zjawiskowa okolica na sesję.

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla mnie te paski są zbyt pstrokate. Preferuję totalny minimalizm, zero printów i napisów. Ale do ciebie pasuje i bardzo ciekawie wygląda z ciemnym topem i jasniejszym swetrem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obecnie właśnie takie stylizacje bardzo mnie do siebie przekonują, z pewnym szykiem, a jednak w wygodnym stylu. :) Zazdroszczę możliwości robienia zdjęć w takiej pięknej scenerii. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna sesja! Ogólnie bardzo się ciesze że za kilka dni skończę rok szkolny i egzmainy, ale jakos przez corone nie będę miała balu czy innych przyjemności związanych z egzaminami. Wakacje będą również inne niż zawsze

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty