Again

fot. Weronika Małecka
Witam na moim nowym blogu! Kim jestem? :

Jestem uczennicą drugiej klasy LO hum. Moją przyszłość widzę na studniach dziennikarskich, ale na początek zdajmy maturę...

Charakter mam zmienny jak pogoda w marcu, choć na bloga staram się przenosić pozytywną energię.

Moje zainteresowania:
- Lubię czytać książki i mangi, oglądać filmy i anime. Uwielbiam filmy katastroficzne, a reszta zależy od nastroju;
-Uwielbiam wszystko co z "Transformers" i "Harry'ego Potter'a";
-Należę do grupy rekonstruktorów średniowiecza (okres około grunwaldzki);
-Uczę się śpiewać solo i należę do grupy muzycznej Mandragora (muzyka starodawna);
-Chcę zostać modelką i staram się działać w tym kierunku;
-Nie lubię imprezować zbyt ostro i często...
-Piszę opowiadania fanowskie;
-Obserwuję otoczenie i ludzi;
-Kocham zwierzęta;

Dlaczego bloguję?
Jako małolata chciałam tym sposobem zwrócić na siebie uwagę, której potrzebowałam. Z czasem zmieniło się to w uzależnienie. Lubię wygłaszać swoje poglądy i wiem, że dzięki blogu mogę powiedzieć więcej niż w rzeczywistości :)

Komentarze

  1. Jakie przepiękne zdjęcia! Szkoda, że tylko jedno bo chętnie bym więcej obejrzała. Będę do ciebie zaglądać. Fajnie tu masz :D

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny łapacz snów. miło Cię poznać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty