Time X

Czasami przychodzą takie dni, gdy wszystkiego i wszystkich mamy dość. Wszystko wydaje się szare i bez większego wyrazu. Liczysz się tylko Ty, lodówka, laptop lub książka, łóżko. I święty spokój. I właśnie na tę przypadłość cierpię w tej chwili.

Ciężko jest jednak zaszyć się na cały dzień w domu. Bieganie na ostatnie poprawki i KONIECZNOŚĆ znoszenia towarzystwa ludzi bywa męczące. Człowiek nie ma ochoty na wysłuchiwanie jakiś przeżyć lub relacji z porannej toalety, siedzenie obok kogoś i, tym bardziej, patrzenia na niego. Czasami warto posiedzieć samemu przez jakiś tydzień i dać sobie odpocząć. Niedługo będzie lepiej.


Komentarze

  1. takie dni są okropne.. powodzenia w walce z nimi :)
    zapraszam
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie dni, ale one są czasem potrzebne człowiekowi do wyciszenia. :)

    it-is-my-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ostatnio jest kiepski czas w życiu, ostatni tydzień szkoły a ja znowu choruję ;/

    Poklikasz mi?-tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czasami miewam taki czas, ale ostatnio jest lepiej!

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również mam czasem takie dni, ale warto pobyć trochę samemu ze sobą :)

    Zajrzysz? :)
    jully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tak mam czasami, nienawidzę tego.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty