Haul - Jesień/Zima


 Uwielbiam posty zakupowe. Dowiaduję się wtedy gdzie i za ile mogę dorwać jakiś ciekawy ciuszek bądź dodatek. 
 Zwykłe czarne spodnie dorwałam w sklepie Bershka. Szczerze mówiąc jest to mój ulubiony sklep, w którym w ostatnim czasie znajduję dobre spodnie. Nie rozumiem dlaczego w większości sklepów nawet rozmiar 42 jest jak dla anorektyczki... Cóż zrobisz, na szczęście są też większe rozmiary... Zauważyłam, że większość sklepów oferuje spodnie z rozcięciami na kolanach i w innych miejscach. Moim zdaniem szkoda wydawać na takie 150zł, skoro za 5zł w lumpeksie można znaleźć dobre spodnie i przerobić je adekwatnie do naszych preferencji :)
 Sweter, jak i biżuteria, pochodzą z H&M'u. Rozmiar S (!) jest dla mnie ogromny. Nie mam pojęcia, czy były także inne rozmiary, ale zapewne byłby to niezły wór na kartofle. Sweter ma ładny splot oraz kolor, bardzo fajnie wygląda do legginsów. Naszyjniki były dla mnie ogromną okazją i żal mi było nie skorzystać. Te trzy rzeczy dorwałam na promocji, więc wyniosły mnie około 50 zł :)
 Komin o grubym splocie znalazłam w New Yorkerze. Jest bardzo ciepły i miękki!
 Lakiery do paznokci, z tego co słyszałam, są na prawdę wytrzymałe. Wybór kolorów był trudny, więc skusiłam się na : Cherry Chic, Cappuccino, Amethyst Rock oraz London Red. Zestaw "beczułek" dostałam w prezencie od Marcina. Ze wszystkich czterech miałam tylko wiśniową, którą udało mi się zgubić...
Z zakupów jestem bardzo zadowolona. A wam co udało się ostatnio dorwać? :)




Komentarze

  1. Naszyjniki i sweterek śliczne <3 Ja juz dosyć danwo nie byłam na zakupach, ale będę jechać w piątek :D
    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham takie posty, łatwo można znaleźć genialne rzeczy :D
    klikniesz?
    Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty