SPRING LOOKBOK #18


 
Dzień dobry! Pogoda nareszcie przypomina tę majową! Choć muszę przyznać, że te zdjęcia były robione około dwóch tygodni temu i troszkę zmarzłam. Chciałam jednak wykorzystać obecność mojego chłopaka i wizję - zdecydowane lepiej mi idzie realizacja sesji w stanie wysokiego zainspirowania. ;) 
Zanim przejdę do opisu mojej stylizacji chcę poinformować Was o jednej rzeczy, dla mnie mocno irytującej i przygnębiającej - już tak dobrze mi szło! Mam ogromne problemy z instagramem. Na początku ciągle mnie wywalało i musiałam się logować. Później nie chciał mi się włączyć pomimo resetowania i kilkudniowych przerw. Postanowiłam go usunąć z telefonu i zainstalować ponownie, bo żaden sposób nie chciał działać. W tym momencie nie chce się ponownie zainstalować, są błędy, bardzo mocno irytująca sprawa. Jeżeli ktoś coś wie, miał podobny problem i zna rozwiązanie to bardzo proszę o informacje... Dodam tylko, że mam "najwspanialszy system świata", czyli Windows 10, który mi się zaktualizował przed problemami z instagramem... Ech. 
Druga kwestia to fakt, że pojawię się najpewniej po 1 czerwca, mam trochę pracy na studiach i kilka wyjazdów, więc chcę się skupić tylko na tych rzeczach i wrócić ze zdwojoną siłą! :)
Stylizacja jest codzienna, bardzo wygodna. Zdecydowałam się na moje ulubione rurki i buty Nike, które kupiłam kiedyś w lumpeksie za 36 zł! :) Białą bluzkę o ciekawej fakturze kupiłam kilka lat temu dopiero zaczynam w niej całkiem często chodzić. Narzutka a'la kurteczka ma cudowny pastelowy kolor i jestem w niej bardzo zakochana! W ciepłe dni będę ją nosić często! Torebkę, którą tu widzicie, mam od nie wiem ilu lat i noszę ją często, ale dziwnym trafem, kiedy wychodzę na zdjęcia, zawsze biorę tę w panterkę. Postanowiłam to zmienić! Ta torebka to klasyk mojej garderoby!
 
 
 
 
buty - Nike, sh
torebka, narzutka - nn
bluzka - sh
spodnie - sklep Magnolia
naszyjnik - H&M

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty