SUMMER LOOKBOOK #21

Cześć i czołem! Nie było mnie tu jakiś czas - praca pochłonęła moją energię i czas. I choć teraz mam trochę wolnego, to plany, które miałam, absolutnie nie wypalą. Powodem jest głównie pogoda - zimno, mokro, buro. Do tego myślałam, że trzydniowa impreza w moim mieście będzie bardziej ciekawa i będę miała gdzie porobić festiwalowe foty. Jakże się myliłam! Przynajmniej spędziłam czas w świetnym towarzystwie rekonstruktorów. :) 

Zdjęcia, które dziś widzicie, zrobione zostały kilka dni temu, kiedy jeszcze było ciepło i niedeszczowo. Zdecydowałam, że fajnie będzie wykorzystać olsztyńskie fontanny jako tło i moim zdaniem wyszło fantastycznie! Co do stylizacji - koniecznie chciałam mieć pomarańczowy element, który zgra się z cieniem do powiek w tym samym kolorze. Czarna bluzka na długi rękaw z wiązaniami i pomarańczowymi kwiatami mi to zapewniła. Do tego chciałam założyć spódnicę, której nie miałam. Padło na czarną sukienkę, którą ubrałam pod spód. Białe trampki urozmaicają dodatkowo zestaw, tak samo jak skarpetki-kabaretki. Na dokładkę troszkę złotej biżuterii i gotowe! Co sądzicie o takiej stylizacji? ;)
buty, kolczyki, choker, pierścionek - H&M / torebka, kabaretki - nn / bransoletka - sinsay / sukienka, bluzka - second hand
Zdjęcia zrobił mój niezastąpiony chłopak. :)

Koniecznie zajrzyjcie na mój facebook i instagram! ;)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty