FALL LOOKBOOK #25

 Pogoda zdecydowanie nie jest już letnia. Co chwila pada, wieje i jest zimno... Nareszcie! Pomyślicie pewnie, że zwariowałam, ale jesień i zima to moje ulubione pory roku. :) Lubię melancholijny nastrój towarzyszący coraz krótszym dniom... I taki klimat poczułam, gdy spacerowałam dziś po Kortowie. Lekko kolorowe liście, wędkarze na łódkach, leniwie krążący ludzie, studenci z piwerkiem na ławkach... Aż trudno się w takich widokach nie zakochać. :) Dlatego uroczyście otwieram sezon jesiennych lookbooków na moim blogu!

Dzisiejsza stylizacja obyła się bez kurtki, choć po 17 musiałam już po nią sięgnąć. Założyłam moje ukochane glany - najwygodniejsze buty, jakie kiedykolwiek miałam! Czarna bluzka to podstawa w mojej garderobie i jeszcze na letnich wyprzedażach dorwałam dwie w Kiku za grosze. Są dobrej jakości i przyjemnie się je nosi. Szare spodnie miałam na sobie po raz pierwszy i muszę przyznać, że bardzo je polubiłam. Choć z przodu nie mają kieszeni, co jest minusem, to bardzo dobrze się w nich czułam. Mają ciekawy wzór w na kolanach i suwaki zamiast kieszeni, przez co nie są takie nudne. Kapelusz znacie już z kilku stylizacji - szkoda tylko, że jak go zakładam, to zawsze wieje wiatr. ;) Zestaw jest bardzo wygodny i idealnie sprawdzi się na uczelni. A Wy co o nim sądzicie? ;)
glany - ?
kapelusz - lumpeks
choker - sinsay
okulary, kolczyki - H&M
bluzka - Kik
spodnie - C&A

Komentarze

  1. Świetnie ci w tych okularkach i kapeluszu! Kontrastuje kolorystycznie z tłem oraz włosami :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapelusz i okulary mega ;)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/black-outfit.html?showComment=1505072376664&m=1#c6324142144364089843

    OdpowiedzUsuń
  3. O NIE NIE NIE! STOP! Nie jesień ;( Nie jestem na nią psychicznie gotowa, ale widzę, że nie mam wyboru... Ja też ją lubię. Może nie w kontekście krótszych dni, ale lubię tak posiedzieć z herbatką i patrzeć na płomieć świec. To to ja uwielbiam! No i uwielbiam Twoją stylizację, a tak dokładniej klimat zdjęć. Pięknie się to wszystko razem komponuje! Dobra robota, kochana!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja doskonale Cię rozumiem, bo w te upały i skwar lejący się z nieba, codziennie modliłam się o deszcz i burze z piorunami- więc, gdy teraz nadeszła jesień, jestem mega szczęśliwa :P hehe

    super okularki i mega stylowy kapelusik <3
    super wyglądasz !

    pozdrawiam :)
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość bardzo fajna chodź buty nie są w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsza jest wygoda w naszym ubraniu! A dodając kapelusz i okulary idealnie pokazałaś piękność jesienni. Którą również uwielbiam !


    http://anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty