SUMMER LOOKBOOK #41 SEA EDITION


sukienka, torebka - H&M
sandały - Lasocki
kapelusz - House
bransoletka - Piccola Biżuteria Skórzana
kolczyki - Orsay

Was też dobija ten długotrwały upał? Niby dobrze, mamy prawdziwe lato, ale przez to nic mi się nie chce robić... Na blogu nie dzieje się nic, bo nie mam zdjęć. W tym skwarze nie mam ochoty na robienie jakichkolwiek fotografii... Na szczęście podczas mojego wyjazdu udało się sfotografować jedną stylizację, z czego jestem bardzo zadowolona! Luźna sukienka koszulowa to świetny wybór na upał! Nawet na długi rękaw nie było mi za gorąco, a pozwoliło mi to uniknąć spalonych przedramion ;) Kapelusz chronił głowę przed słońcem i był nieodłączną częścią stylizacji! Sandały tradycyjnie - moje ulubione i najwygodniejsze na długie trasy! Do tego kilka dodatków i cały look gotowy!

   

Komentarze

  1. świetna sesja! taka klimatyczna :) bardzo ładnie wyglądasz :)
    Ps. uwielbiam kapelusze <3
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te zdjęcia - mają taki wakacyjny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię taki klimat na zdjęciach :) Mnie te upały też niestety dobijają, na szczęście prowadzenie bloga wygodniej robi się siedząc w domu pod wiatrakiem niż chodząc gdzieś po tym skwarze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat do prowadzenia bloga potrzebuję zdjęć z zewnątrz, więc z wrzucaniem postów idzie licho :/ A też i z czasem w domu różnie bywa, aby spokojnie popracować...

      Usuń
  4. Świetna sukienka. Bardzo podoba mi się sesja w takim wakacyjnym klimacie.
    Ja też już mam dość upałów. Nie dość, że z domu się nie da wyjść, to jeszcze nic nie chce się robić.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie narzekam na pogodę chociaż niezbyt dobrze ją znoszę (ale to ze względu na ciążę). Cały lipiec u mnie padało więc trochę słońca nie zaszkodzi :) A co do stylizacji to bardzo ładna !
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę deszczu! U mnie jest koszmarnie sucho, padało tyle co kot napłakał... Może dlatego jest to dla mnie już bardzo męczące ;)

      Usuń
    2. Teraz praktycznie nie pada więc też jest sucho :)

      Usuń
  6. Uwielbiam taką pogodę, mimo że się gotuję! Piękna stylizacja :)MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dokładnie tak samo, ten upał mnie dobija ;( Piękna stylizacja, kapelusz fenomenalny !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie !
    https://zuzove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  8. Great post...
    Have a nice day.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sceneria zdjęć! Jeśli chodzi o upały, jest to męczące, ale i tak już u mnie jest nieco chłodniej ostatnio niż wcześniej :) Dodaję Twój blog do obserwowanych, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia. Nie lubię upałów, wolę zimę.

    http://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/2018/08/szkolne-stylizacje.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny Look !
    Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam ;)!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna stylizacja :) pozdrawiam

    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz w tej sukience :) Bardzo mi się podoba i chętnie bym przygarnęła podobną, hah

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukieneczka jest super, właśnie na takie letnie, zwiewne i spokojne spacerki. Piękna sceneria :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  15. Super outfit, mam prawie identyczny kapelusz.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna sesja i jak również sukienka ❤
    A co do tych upałów to już jestem wykończona niestety

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam w tym roku nad morzem ale nie miałabym jak zrobić takich cudownych fot:) Wszędzie ludzie:)

    Buziaki
    Zapraszam cię na nowy post, a w nim trochę o koncercie Eda Sheerana i kilka zdjęć z mojego urlopu - WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful pics!

    http://www.iameleine.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała stylizacja! Piękne ujęcia ;*


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM


    OdpowiedzUsuń
  20. Whether you are looking for Haier Washing Machine Repair Delhi, Haier fully automatic Washing Machine, Haier semi automatic Washing Machine, Haier Front load Washing Machine, Haier Top load Washing Machine, Haier All Washing Machine, repair or service at affordable price? visit our website now!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty