FALL LOOKBOOK #43












 Wreszcie mamy jesień. Choć oznacza to powrót na studia, cieszę się, że wreszcie kończy się wrzesień. Oznacza to dla mnie wreszcie normalną temperaturę do działania, a co za tym idzie - jesienne stylizacje! Uwielbiam grube swetry, chusty i szale! Szaleję na punkcie zgaszonych kolorów, a ta pora roku wręcz się prosi, aby nosić ubrania o takich barwach. W poprzednim tygodniu lato nie dało za wygraną i mogliśmy się cieszyć (lub też irytować) dwudziestoma sześcioma stopniami ciepła. Dla osób wychodzących  rano kończyło się to często powrotem z bluzą w rękach. Nie, nie byłam wyjątkiem. ;) Chociaż nie byłam zadowolona z takich temperatur była to dla mnie dobra okazja, aby założyć moją nową spódnicę w oliwkowym kolorze. Jestem z niej bardzo zadowolona, wręcz dumna, ponieważ jest moją lumpeksową perełką! Kosztowała mnie całe dwa złote, co bardzo mnie cieszy. Dobrałam do niej jasną, brudnoróżową bluzkę z metalowym dodatkiem przy dekolcie, torebkę w panterkę, buraczkowy kapelusz, wiszące kolczyki z frędzelkami i sportowe buty. Całość tworzy idealną stylizację na ciepłe jesienne dni. 

   

Komentarze

  1. Spódnica rzeczywiście fajnie wygląda, nie dziwię się, że traktujesz ją jako perełkę :) Lubię gdy uda mi się za kilka złotych kupić jakiś dobry i ładny ciuch :) Jednak mimo wszystko nie lubię sportowych butów do spódnic i chyba do tej mody (bo w sumie często widzę takie stylówki) to raczej się nie przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna stylizacja! Kolor spódniczki mi się bardzo podoba! :)

    http://xjustdaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super outfit ;) Koszulka i spódnica idealnie do siebie pasują.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach a ja z przyjemnością jeszcze bym powróciła do letnich temperatur. Nie lubię jesieni (tej późniejszej zwłaszcza).
    Świetna stylizacja :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna stylizacja :) bardzo ładnie Ci w kapeluszu :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Inne buty i mozna targać chłopa pod pachę i na miasto :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful fall outfit <3 You look beautiful *_*
    I hope you can follow me back <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. kapelusz jest świetnym dodatkiem :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ta stylizacja! Kapelusz wygląda super!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty