FALL LOOKBOOK #44




 Ponownie byłam nieobecna. I tak, będę się tłumaczyć. Niespodzianki w nowym mieszkaniu nie należały do przyjemnych - nic nie zostało posprzątane do czasu naszej wprowadzki. Z łazienki strach było korzystać w jakikolwiek sposób, a gotowanie w kuchni było mało możliwe. Życie na zupkach chińskich i kanapkach na dłuższą metę jest uciążliwe, a dopiero po dwóch tygodniach udało nam się wszystko uprzątnąć i wypakować rzeczy w worków. Do tego zajęcia na uczelni, choć póki co lekkie i tak zajmowały mój czas. To wszystko zabrało mi masę energii i dobrego humoru. Wolałam przeczekać gorszy czas i skupić się na uporządkowaniu życia prywatnego. Cieszę się, że wreszcie koniec z szorowaniem wszystkiego domestosem, ponieważ wreszcie mogę wrócić do blogowania. :) 
Tej jesieni często stawiam na sukienki i spódnice. Tę kupiłam w C&A podczas promocji na sukienki. Zakochałam się w jej kolorze i fasonie. Wydaje mi się, że stanie się ona moim numerem jeden!  Dobrałam do niej długie, skarpetowe buty na płaskiej podeszwie. Kupiłam je w ubiegłym roku, ale dopiero teraz zaczęłam je nosić na maksa! Lubię nosić je nie tylko do spódnic, ale także do rurek - robią dużą robotę w stylizacji! Może i są dość cienkie, ale nie ma opcji, że noga w nich zmarznie. W chłodne dni są równie dobrym wyborem co ciepłe botki. Do całości postawiłam na mega ciężkie kolczyki z perełkami. Zwracają na siebie uwagę i uzupełniają wiele stylizacji. Niestety przez swój ciężar nie nadają się na długie wyjścia - uszy bardzo szybko się w nich męczą. Beret zaś dodaje stylizacji charakteru. Bez niego wydaje się, że strój jest niekompletny...  To będzie jego drugi sezon i muszę przyznać, że jestem z niego zadowolona. Myślę, że będę nosić go często, a kto wie, może moja kolekcja beretów rozszerzy się o kolejne kolory? 

   

Komentarze

  1. Piękna stylizacja z klasą ;) Idealne kolory na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że wszystko już się u Ciebie unormowało. Pięknie wyglądasz :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwień jest najlepszym kolorem na jesień! Bardzo ładna stylizacja. Sukienka ma fajny fason. Sama bym ją zakupiła :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będzie jeszcze na wyprzedaży w c&a to gorąco ją polecam :)

      Usuń
    2. Problem tyko taki że najbliższy sklep C&A jest 60 km od mojego miejsca zamieszkania a z małym dzieckiem ciężko jechać :D

      Usuń
  4. Klasyczna czerwień zawsze dodaje uroków ;) Piękna jesienna stylizacja :) Torebka szczególnie przypadła mi do gustu ;) Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci w czerwieni, sama pokochałam ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice cozy look!
    I`m your new subscriber in GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  7. No niestety wynajmowane mieszkania to temat rzeka...
    ja również wynajmuje mieszkanie i bez przerwy coś się psuje 😯
    No ale najważniejsze że udało Ci się posprzątać ☺
    A co do stylizacji -pięknie wyglądasz niczym Paryżanka 😍
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zabawne rzeczy wychodzą prędzej czy później :D
      Dziękuję <3

      Usuń
  8. Ale klasa i ta polska złota jesień😘

    OdpowiedzUsuń
  9. czerwień świetnie wpisuje się w jesień :) przepiękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam czerwień :) A Twoja stylizacja iście w paryskim stylu :) kocham bereciki :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę o berecikach tej jesieni. Przynajmniej 3 kolorki za mną chodzą, może niedługo znajdę chwilę na zakupy :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna stylizacja. Idealnie pasuje do kolorów jesieni. :)

    http://xjustdaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz naprawdę modnie! Grochy i berety teraz są na topie, a czerwony to zdecydowanie Twój kolor! Super się to prezentuje :)

    zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. w tej stylizacji wyglądasz jak rodowita Paryżanka :)
    cudnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, właśnie szukałam takiego beretu do sesji, bardzo klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Beret to taka wisienka tej całej stylizacji :)
    Jesteś bardzo fotogeniczna xD
    Może wpsólne obserwowanie? Pozdrawiam :)

    http://alestilos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty