CARMEL COAT, GREY BEANIE, BIG SCARF AND BOYFRIEND JEANS || WINTER LOOKBOOK #50

szal, beanie, naszyjniki- H&M; płaszcz, golf, kardigan, boyfriendy- sh; torebka - Stradivarius; rajstopy, rękawiczki - noname; botki - Tamaris


Jak najlepiej ubrać się na mrozy? Grubo. ;) Czasami mam wrażenie, że jestem mistrzynią w tej dziedzinie. I choć ledwo się czasami ruszam - warstwy muszą być! Dziś prezentuję Wam moją metodę na ubieranie się na cebulę!
Podstawą są dla mnie rajstopy i podkoszulki, których zazwyczaj nie widać pod resztą ubrań. Bez nich nie wychodzę z domu. Na wierzch idą grubsze i cieplejsze rzeczy. Golf otula szyję, dzięki czemu nie ma szans, że jakiś zimny podmuch dostanie się do skóry. Na niego jeszcze zarzucam kardigan, zawsze lepiej jest się rozebrać, niż nie mieć się w co ubrać. ;) Na rajstopy zakładam nieco luźniejsze spodnie, aby nic mnie nie uciskało. Do tego dobrałam wisiorki i małe kolczyki. Znów założyłam płaszcz, który bardzo się Wam podobał w poprzednich postach. Do tego mój ulubiony "kocoszalik" oraz beanie, która bardzo dobrze grzeje uszy. A bez rękawiczek ani rusz! Buty i torebkę też już dobrze znacie. Jak się Wam podoba typowo zimowa stylizacja? Piszcie koniecznie w komentarzach!

Komentarze

  1. Świetna stylizacja! Masz genialny płaszcz idealnie wpasowany w mój gust :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, luźna w sumie stylizacja:) Ja również ubieram się na cebulkę zimą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zimową porą trzeba się ubierać ciepło. Twoja stylizacja zdecydowanie idealna na chłodne zimowe dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak na mroźne dni najlepsze ciepłe rajstopy, też noszę :) Fajna ta Twoja stylizacja, ważna żeby była ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. Od razu robi się cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny płaszcz :) Też jak mam lżejsze okrycie wierzchnie ubieram się na cebulkę ale mi i tak gorąco więc wolę mało warstw;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeansy w typie boyfriend bardzo mi się podobają! Bardzo żałuję, że sama nie za dobrze wyglądam w takim fasonie...;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki świetny płaszcz 😻 chciałabym taki, ale mam wrażenie, że jestem za niska 😹

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja zdecydowanie na mnie. Ja tak samo jak ty uwielbiam ubierać się na cebulkę. Im więcej warstw tym lepiej. Boski jest ten płaszcz. Więcej uśmiechu kochana. Pozdrawiam serdecznie, pisanepedzlem

    OdpowiedzUsuń
  10. W takiej stylizacji mrozy i niesprzyjająca pogoda Ci nie groźna! :)
    Zestawienie idealnie trafione w punkt - podobasz mi się w takiej odsłonie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia i bardzo ładna stylizacja :D Płaszcz świetnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna zimowa stylizacja, a ten płaszczyk bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wszystko pasuje do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, najlepiej w zimne dni ubrac sie w cebulke :D Ladny plaszczyk ! :) <3

    Pozdrawiam! =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo spodobała mi się Twoja czapka i kolor płaszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Un post muy interesante! Las fotos son estupendas! Feliz día! ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten płaszczyk wymiata! Super połączenie. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa stylizacja, wyglądasz mega! Płaszczyk świetnie pasuje do reszty, dzięki czemu według mnie całość robi ogromne wrażenie. Pozdrawiam kochana i zapraszam do siebie, wpadnij na modnenewsy.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny płaszcz! Masz śliczny kolor oczu <3 Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się podoba :)! a jeansy są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale super płaszcz! Właśnie takiego szukam ale nie mogę znaleźćteo idealnego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami ideał można znaleźć w lumpeksie za grosze - tak jak ja znalazłam ten. Warto się rozejrzeć w takich sklepach :)

      Usuń
    2. oj tak w lumpeksie jest wielki i tani wybór;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty