WINTER TO SPRING BASIC LOOK || WINTER LOOKBOOK #51

 płaszcz, spodnie, kardigan - sh; torebka - stradivarius; buty - lasocki; bluzka, wisorki - h&m; chusta - sklep z pamiątkami; nausznica - diva; chocker - new yorker; pierścionki - stragan z biżuterią rekonstrukcyjną; kolczyki - clarie's; koczyk do pierciengu - arif.pl

Dzień dobry, kochani! Wam też już zapachniało wiosną? Wczoraj była tak piękna pogoda, że zdecydowałam się założyć najcieńszy płaszcz, jaki posiadam w swojej kolekcji. Bardzo dawno go nie nosiłam i wydaje mi się, że w tym sezonie wiosennym będzie się dość często pojawiać. Do spodni także wróciłam, ze względu na krótsze nogawki odstawiłam je na zimę. Końcówki poszarpałam osobiście i myślę, że dzięki temu wyglądają o wiele lepiej! 
Cały zestaw jest prosty i codzienny, taki też miał być. Przedwiośnie kojarzy mi się z leniwymi stylizacjami, idealnymi do spacerowania. Moją wersję urozmaiciłam biżuterią, torebką w panterkę oraz kwiecistą chustą. Jak się Wam podoba?

Komentarze

  1. Piękna stylizacja! Taka w moim stylu :) a miejsce to naprawdę sztos!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie <3 bardzo podobają mi się Twoje kolczyki (musisz mi jej pożyczyć) i do tego ten szalik zawsze mnie zachwyca <3
    Trochę mi się kojarzy ta stylizacja ze style boho ;) który osobiście lubię (chociaż nie noszę)

    Twoja Klaudia z roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna chusta, gdzie można takie kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklepy z pamiątkami albo stragany na jakiś festiwalach/imprezach. Choć w sklepach z pamiątkami o wiele taniej, za ten dałam 50 zł, a na straganie potrafią kosztować grubo ponad 100zł!

      Usuń
  4. Swietnie wygladasz :)
    Piekna stylizacja, sama mam taka chuste

    Pozdrawiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj nie wiem... Ten płaszcz zupełnie nie w moim stylu, ale reszta stylizacji całkiem niezła :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super luźna stylizacja, podoba mi się. Torebka trochę nie mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja całkiem fajna, ale zawsze mnieśmieszy noszenie spodnie do kostek zimą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię tego typu stylizacje, świetnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Motywy niby kojarzące się ludziom nie tak pisze tu panterce i chuście lecz dla mnie w takiej stylizacja to bomba właśnie jak nie przesadzimy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja zwróciłam uwagę na pejzaż - piękny las, zima, śnieg...piękne miejsce

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej spodobała mi się chusta:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki fajny detal z kolorem! bardzo oryginalna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten płaszcz. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Loving the coat and the cool leopard bag at the waist. Super outfit!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylówka! Podoba mi się motyw tej chustki, uwielbiam takie wzorki a jeszcze bardziej lubię takie chokery! :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Moją uwagę przykuł Twój kolczyk w wardze :) Super nadaje Ci charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Po takich zdjęciach zima już nie wróci :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty