ONCE OF LAST SMILE OF SUMMER || SUMMER LOOKBOOK #66

 sukienka - h&m; spinka - stradivarius; kapelusz - sh
Lato dobiega końca, nawet nie wiem kiedy to wszystko zleciało. Będę tęsknić za kąpielami w jeziorze - to chyba czołowa rzecz, której mi zawsze żal na koniec ciepłych dni. Z tego też powodu zdecydowałam się na zdjęcia w wodzie. Długa suknia, ponownie w odcieniach niebieskości, to jeden z moich ulubionych wyborów. Wygląda niezwykle kobieco. Do tego duża spinka lub kapelusz i letni look gotowy. Jak się Wam podoba? 

Komentarze

  1. Fajna stylizacja. Sukienka ładna, lekka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądasz, pasuje Ci ta sukieneczka. Spinka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zdjęcia w wodzie :) stylizacja fajna na pożegnanie lata.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta długa sukienka w kwiaty! Zdjęcia świetne klimatyczne kojarzą się z wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak, szkoda że lato dobiega końca jessteśmy u progu jesieni... oby ładna była ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kiecka. Sama poszukuję od dawna czegoś podobnego. I pięknie figurę podkreśla.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak rusałka. W kapeluszu super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo ładny tatuaż 😊 sukienka też niczego sobie. Ciekawe ujęcia fajne miejsce na sesje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo ładny tatuaż 😊 sukienka też niczego sobie. Ciekawe ujęcia fajne miejsce na sesje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja! Podobają mi się takie sukienki i okropnie żałuję, że w te wakacje nie udało mi się wypełnić nimi całej szafy :( No, a za takimi spinkami szaleję! Są przesłodkie i dodają mnóstwa uroku! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasyczny look na lato, do tego kapelusz i można jeszcze przywołać letnie dni na które ja jeszcze liczę tego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna sukienka, przywołuje lato :) Oby jeszcze kilka dni było ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka. Wyglądasz w niej jak nimfa!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale rusałka ;-) bardzo podoba mi się krój i kolorystyka sukienki, nie mówiąc już o scenografii <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Już tęsknię za latem i takimi sukienkami. Może będzie jeszcze okazja je nosić w tym roku. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne miejsce do sesji, tak naturalnie i spokojnie. Stylizacja bardzo ładna i pasująca do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę za późno tu zajrzelismy ponieważ lata już chyba nie będzie, być może na przyszły rok się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sukienka, a ty wyglądasz w niej super :) Szkoda, że już tak deszczowo, bo uwielbiam taki letni look :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam spinki do włosów :) Śliczną masz tą sukienkę :-)
    buziaki

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty