AUTUMN CHECKERED WAIST BAG || FALL LOOKBOOK #70

 AUTUMN CHECKERED WAIST BAG

sukienka - c&a;  kapelusz, kardigan - second hand; nerka - tk maxx; buty - tamaris; rajstopy - f&f; naszyjnik - h&m; pierścionek - new yorker;
Wreszcie przyszła pora na jesienne zdjęcia! Ta i kolejne dwie stylizacje zostały przygotowane w te ostatnie, bardzo ciepłe dni. Mam nadzieję, że nie macie mi za złe, że robię zdjęciowe zapasy, ale wiedziałam, że jak tylko zrobi się zimno, to szybko przeobrażę się w "bałwana" (taki komplement usłyszałam w czwartek od przyjaciółki, he). 
Głównym elementem, który zainspirował mnie do stworzenia tego zestawu, była nerka w kratkę. Kupiłam ją w naprawdę świetnej cenie (około 17 zł) w TK Maxxie! Jestem zakochana w jej jakości i w tym, jak niesamowicie odmienia cały outfit. Reszta zestawu składa się z elementów, które już znacie - mój ulubiony kardigan, sukienka, kapelusz i standardowe botki. Biżuterii nie ma dużo, zdecydowałam się na mocno widoczny naszyjnik i pierścionek. Jak się Wam podoba? :)

Komentarze

  1. Piękna na stylizacja i sesja w lisciach :) ja także robię zdjęcia na zapas :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jesienna sesja. Kolorek na ustach śliczny, no i pasuje do kapelusza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość prezentuje się naprawdę rewelacyjnie
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zdjęcia w jesiennej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja bardzo ładna tylko cały efekt lekko popsuła torebka nerkowa (przynajmniej mi). Uwielbiam takie jesienne zdjęcia.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Złoto, czerń i czerwień, czyli połączenie kolorystyczne, które zdecydowanie jest jednym z moich ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią zaadoptowałabym taką sukienkę i kapelusik <3 Ale zdjęcia są też śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Ty potrafisz dobrać dodatki i faktury, że o kolorach nawet nie wspomnę. Ta ciemna czerwień, szary i czerń idealnie się łączą, tworząc naprawdę wdzięczny look. Bardzo, bardzo mi się podoba! To chyba moja ulubiona Twoja stylistyka jesienna!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty