CHRISTMAS EVE IN BLACK || WINTER LOOKBOOK #74

CHRISTMAS EVE IN BLACK

kurtka, torebka, spódnica - second hand; golf - c&a; buty - jenny fairy; długi wisior, frotka - reserved; naszyjniki -nn; kolczyki - orsay; pierścionek - new yorker;
Wigilia od zawsze kojarzyła mi się z elegancją i jasnym bądź kolorowym ubiorem. Może dlatego, że rodzinka lubi kolory. Ja o wiele pewniej czuję się w czerni, więc w tym roku przychodzę do Was z taką właśnie stylizacją. Jak się Wam podoba? Co zakładacie na Wigilię? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

Wesołych Świąt!!!


Komentarze

  1. Świetne zdjecia! Brawo Ty! :) Masz cudowne włosy i piękną figurę ! Pomysł na karuzele w tle zrobił swoje ;) Kupiłaś mnie tym wpisem :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja, taka klasyczna ale i elegancka. Zdjęcia na tle karuzeli całkiem fajnie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyczna i elegancka stylizacja :) Ja stawiam na granatową sukienkę z czerwonymi akcentami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie monotematyczne stylizacje! W ogóle fajnie kontrastuje kolorystycznie z tą karuzelą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ta stylizacja. Sama często podobnie się ubieram, więc jestem na TAK!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty