PINK VEST || FALL LOOKBOOK #100

PINK VEST

kamizelka - zrobiona przez babcię ;) ; spodnie, torebka - second hand; golf, naszyjnik, kolczyki - h&m; buty - renee; pierścionek - nn; marynarka - kappahl
 Cześć! Ciągle tylko narzekam, że czas tak szybko leci, ale cóż zrobić. Już mamy październik, a to oznacza, że wkrótce rozpoczną się zajęcia. W tym roku mój plan to śmiech na sali (co tydzień mój plan wygląda inaczej), ale z drugiej strony wiem, że uczelni nie było łatwo. Część studentów ma zajęcia hybrydowe, więc trzeba było się do tych warunków dostosować. 
 Muszę też przyznać, że totalnie poczułam jesienny mood. Najchętniej zaszyłabym się pod kocem i nie robiła nic. Ciągle chcę spać i wątpię we wszystko co robię, a to skutkuje brakiem większej aktywności w blogowaniu i prowadzeniu insta. Nie spodziewałam się, że aż tak mnie to złapie, więc teraz prowadzę walkę sama ze sobą. Trzymajcie kciuki, abym się wreszcie ogarnęła i wróciła do regularnego blogowania!
 Podoba się Wam ten trend na bezrękawniki? Muszę przyznać, że mam co do tego mieszane uczucia. Czasami takie stylizacje mnie przerażają, ale są i takie, które wprawiają mnie w zachwyt. Postanowiłam spróbować czy jest to trend dla mnie. Myślę, że bezrękawniki świetnie wyglądają pod wszelkimi płaszczami i marynarkami. Same w sobie potrafią dość niekorzystnie wyglądać, zwłaszcza na większych osobach. 
 Ten bezrękawnik należał do mojej babci. Wygrzebałam go z zakamarków szafy i połączyłam z golfem oraz eleganckimi spodniami. Na wierzch zarzuciłam marynarkę, którą wcześniej nosiłam tylko na specjalne okazje typu egzamin. Całość przełamałam białymi butami i listonoszką w stylu vintage. Stylizacja świetna na uczelnię czy też luźny wypad na miasto. Jak się Wam podoba?

Komentarze

  1. Bardzo pasuje Ci kolor tej kamizelki- sztos! Zwróciłam uwagę na Twój makijaz- mega konturowanie:D
    aż zachciało mi się pomalowac haha
    pozdrawiam!
    PS myślę, że taki mood jest typowy teraz dla większości ludzi:(( jesień, jesień, jesień... ;)

    Zapraszam również do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylówka na jesień :) Ja też czasami wypadam z obiegu i nie bloguję regularnie, ale jakoś szczególnie się tym nie przejmuję.

    Zapraszam na nowy post, w którym przedstawiam mój pierwszy samochód w życiu - czerwonego Malucha. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz. Mój blog-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  3. Estou adorando visitar e ler seus conteúdos, são sempre os melhores!


    Meu Blog: Blog da Paula

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna brązowa kamizelka stosowana zarówno wewnątrz kurtki, jak i na zewnątrz bez kurtki. Dodaje modowego akcentu, a także dodaje stylu.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty