GREY SKIRT || WINTER LOOKBOOK #108

GREY SKIRT

spódnica - second hand + diy; bluzka, płaszcz, torebka - second hand, czapka - sinsay, szalik - h&m, buty - clara barson
Hejka! Już prawie czuję tę wolność! Prawie, bo czekam teraz na wyniki z egzaminu. Jeśli wszystko poszło po mojej myśli - będę miała wolne trzy tygodnie. Brzmi pięknie, prawda? Podczas ferii chcę się skupić na porządnym odpoczynku (ostatnie 1,5 tygodnia źle sypiałam), treningach, czytaniu książek i blogowaniu (czyli blog, istagram, robienie zdjęć itd.). Wreszcie będę miała na to więcej czasu.
Zdjęcia do tej stylizacji zrobiłam już jakiś czas temu. Spódniczkę udało się skrócić, co bardzo mnie cieszy. Dobrałam do niej brązową bluzkę, czarny płaszcz i kilka dobrze znanych Wam dodatków. Jak się Wam podoba taki prosty zestaw? 

Komentarze

  1. Życzę w takim razie by egzamin poszedł Ci pomyślnie. 3 tygodnie wolnego byłyby super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta spódnica. Żałuję, że mi takie nie pasują, bo byłaby super do pracy. Ja jakoś w spódnicach po prostu nie za dobrze wyglądam.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna stylizacja, nietuzinkowa, trochę retro i bardzo kobieca choć skromna, super efekt! a włosy cudowne

    OdpowiedzUsuń
  4. to są chyba moje ulubione kolory, niby zima, śnieg, a Ty promieniejesz! cudownie wyglądasz na tle takich pejzaży <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciepła ta zimowa stylizacja. Ja w tym roku chodzę w kurtce, może uda mi się kupić jeszcze jakiś płaszcz. O jak super 3 tygodnie wolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Descobri este site essa semana e já estou adorando os conteúdos, são ótimos!

    Parabéns! 👏

    Meu Blog: Significado de Sonhos

    OdpowiedzUsuń
  7. Nossa que artigo fantástico, por isso que estou quase todos os dias visitando e lendo seus artigos. Sempre tem conteúdos interessantes e de qualidade.

    Beijos !!

    Meu Blog: Loterias e Resultados Hoje

    OdpowiedzUsuń
  8. Tus publicaciones son geniales, ¡sigo tu blog y lo disfruto mucho! ¡Felicidades!

    Mi blog: tubidy.net.br o melhor site

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty