Christmas time!


 Nadszedł grudzień. Mnie przywitał mnie próbną maturą z matmy, śniegiem podczas niej (było trochę rozrywki) i gradem, gdy wracałam ze szkoły (ała!). Przyszło też natchnienie na dekorowanie pokoju na czas świąt i fascynowanie się tym okresem jeszcze bardziej. Bardzo lubię ten czas, odliczanie do wolnych dni jest męczące, ale nagroda jest nieziemska. Z niecierpliwością oglądam inspirujące obrazki, obmyślam plan jak udekorować pokój i szukam pomysłów na prezenty. Macie jakieś pomysły? ;)

Przychodzę także z pytaniem do was. Bylibyście zainteresowani postami DIY i CIY? Moimi propozycjami na prezenty? Piszcie śmiało w komentarzach! 

źr. weheartit.com

Komentarze

  1. Jakie piękne swiateczne inspiracje!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty