Śnieżynki DIY!


Dziś post DIY. Szczerze przyznam, że bardzo rzadko robię takie rzeczy... A raczej - nie publikuję ich. Czasami nie jestem zadowolona z efektu, czasami boję się czyjegoś zdania... Ale przecież nie ma się czym przejmować :) Chcę wam zaproponować świetną ozdobę. Są to śnieżynki wykonane ze zwykłego papieru. Można z nich zrobić bombki na choinkę, zawiesić np. na żyrandolu lub przykleić na szafę. Dają mega zimowy nastrój. 
Robiłam je jako mała dziewczynka i trochę się dziwię, że pamiętałam jak się to robi. Jest to troszkę czasochłonne zajęcie, ale warte swojego zachodu :)

PRZYGOTUJ:
nożyczki
♡ kartkę papieru A4 

♡ Kolor może być jaki tylko wam się wymarzy - niech poniesie was fantazja. Ja jednak wolę biel! 



♡ Zegnij kartkę w sposób jaki jest na zdjęciu poniżej. Powstanie kwadrat. Prostokąt odetnij, ale nie wyrzucaj! Można z niego zrobić jeszcze dwie śnieżynki :)


♡ Zegnij jeszcze dwa razy (w tych miejscach, na których jest linia).  


♡ Możesz ciąć w miejscach, które zaznaczyłam. Przynajmniej tak mi się wydaje, że to najbezpieczniejsza opcja. Tnij tak jak ci się podoba, ale zostaw miejsca, które trzymają wszystko razem. Inaczej będziesz mieć kilka trójkątopodobnych ścinków :)


 ♡ Ja wycięłam swoją gwiazdkę w sposób, który widzicie powyżej. I oto efekt końcowy! 


♡ Teraz wracamy do prostokąta. Z obu stron zaginamy w taki sam sposób jak na początku, obcinamy to co nie potrzebne, aby zostały kwadraty. Składamy jeszcze raz (lub dwa) i wycinamy w taki sam sposób :)


Pamiętajcie o tym, że nie ma w przyrodzie dwóch takich samych śnieżynek. Dlatego dajcie się ponieść fantazji za każdym razem! I przede wszystkim nie denerwujcie się jak wytniecie krzywo. Może to dać bardzo ładny efekt :) 



Komentarze

  1. Jak byłam młodsza to z babcią zawsze robiłam takie śnieżynki i przyklejałam na okno. Naprawdę cudnie wyglądają. Kilka lat temu wpadłam na pomysł, żeby na zużytą płytę z dwóch stron przykleić takie śnieżynki i dodać trochę brokatu. Na sznureczek i na choinkę (lub też na okno). Pięknie się mienią przy kolorowych światełkach choinkowych. Spróbuj, naprawdę warto. :* Z płytą są twarde, czyli się nie zegną i ładnie się kręcą.
    Zapraszam do mnie: http://everything-will-be-fineee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny klimat aż obserwuję :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie śnieżynki bardzo łatwo robić :)

    Kliknij-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne i proste, swietnie nadaja sie jako ozdoba na okna :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie to wygląda i cudowny kotełek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. mega pomysł, idealnie nadaje się na choinkę, ale też jako ozdoba do pokoju :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam robić te śnieżynki, a tobie wyszly naprawdę piękne :)

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! Chociaż pewnie w moim wykonaniu byłyby dużo bardziej krzywe :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne! jak dawno nie robiłam takich rzeczy! :)
    Proteinka

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne diy *.* Ślicznie to wygląda
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty