SPRING LOOKBOOK #38

 Cześć kochani! Wiosna rozkręca się w najlepsze, aż chce się żyć! Niestety studia wszystko zabijają i to skutecznie. Trzeba usiąść, przeczytać to, co trzeba i napisać pracę, nie wspominając o innych lekturach obowiązkowych. :') Jednak i tak trzeba się nieco zrelaksować, więc dziś czeka mnie leniwa niedziela. :) A jakie są Wasze plany?
Dzisiejsza stylizacja jest nieco casualowa, mega wygodna i dobra do biegania po mieście. Męskie spodnie z lumpeksu są dla mnie bardzo wygodne. Wyglądają jak typowe boyfriendy, co mnie bardzo cieszy. Szary sweter i płaszcz z lumpeksu widzieliście już kilka razy. Wciąż noszę te rzeczy, pasują mi do większości stylizacji. Koszulę ze zdjęć miałam po raz pierwszy na sobie, choć w szafie wisiała już dość długo. Szczerze mówiąc nie przepadam za tym elementem garderoby, ale nosiło mi się ją przyjemnie, więc może przekonam się do koszul. ;) Ma bardzo delikatny wzorek w niebieskie kwiatuszki, co tylko dodaje jej uroku. Do tego lakierowane buty, trochę biżuterii i gotowe! Można lecieć na miasto! A Wam jak się podobają zdjęcia na olsztyńskiej starówce? ;)
buty - wojas
spodnie, płaszcz, koszula, sweter - sh
torebka, bransoletki - nn
kolczyki - H&M

fot. mój chłopak
filtry - fotoram.io 

   

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty