SPRING LOOKBOOK #39

Cześć kochani! Zdjęcia dzisiejszej stylizacji zostały zrobione już jakiś czas temu. Było wtedy bardzo ciepło i aż prosiło się o założenie czegoś lżejszego! Skusiłam się na spódnicę, którą kupiłam kiedyś w lumpeksie za kilka złotych! Jest wygodna, z elastycznego materiału, zapinana z tyłu na suwak i guzik. Do tego ma kieszenie, co jest dla mnie bardzo dużym plusem! Połączyłam ją z różowym t-shirtem z metalowym dodatkiem przy dekolcie. Bluzkę związałam na dole na supełek. Zabrałam ze sobą beżową narzutkę, również z secondhandu. Do tego skórzane baleriny, kabaretki, czarna torebka i kilka dodatków. Stylizacja gotowa! Idealna na randkę lub zwykły spacer. :) Jak Wam się podoba?

spódnica, narzutka - sh
baleriny - the Flexx
kabaretki, torebka, bandana, okulary - nn
bluzka - Stradivarius
bransoletki, kolczyki - H&M

   

Komentarze

  1. Ja tylko kabaretek nie lubię nosić, ale całość wygląda fajnie. Na luzie ale elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawiają trochę kłopotu, ale myślę, że warto :)

      Usuń
  2. Ciekawa stylizacja. Zwłaszcza moją uwagę zwróciły okulary, mają nietypowy kształt.
    Bardzo lubię też pudrowy kolor Twojej bluzki (ma też ciekawy metalowy dodatek). Ogólnie ładnie wszystko skomponowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie skomponowałaś bluzkę pastelową z szarą spódnicą i kabaretkami :D

    https://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zestawienie! Szalenie podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za kabaretkami, ale tu wygladaja fajnie!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te okularki są świetne! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna stylizacja:) Uwielbiam kabaretki, jednak ja wolę ta z mniejszymi oczkami:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja. Najbardziej podoba mi się narzutka, uwielbiam takie! Muszę jesienią zaopatrzyć się w kilka. :) Osobiście nie lubię kabaretek ale wyglądają na tobie obłędnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kabaretki i okulary, czyli dwie rzeczy w tej stylizacji, które podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie przecudowne! Fajna stylizacja, tylko nie przepadam za kabaretkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko ok tylko nie te kabaretki;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Całość wygląda całkiem fajnie, jednak kabaretek bym nie ubrała :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja :) Zdjęcia mają niesamowity klimat.
    Pozdrawiam!
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  15. Okulary skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, kabaretki <3 Już jakiś czas temu miałam sobie he kupić, ale jakoś zapomniałam :( Ślicznie wyglądasz :)
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz cudownie! Naprawdę to jedna z najfajniejszych stylizacji jakie ostatnio widziałam. Te okulary są po prostu boskie! Sama bym chętnie wskoczyła w takie ciuszki, tylko buty bym zmieniła (mam stopy jak kajaki)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat z butami tego typu mam podobny problem. Nie dość, że mam rozmiar 40/41, to jeszcze moja stopa jest tak szczupła, że baleriny bez pasków i sandały bez "japonki" to rzadkość i rarytas. Czasami udaje się znaleźć takie "cuda" :)

      Usuń
  18. Świetne pończochy, też kupiłam, sobie niedługo nimi pochwalę się w lato.
    Buziaczki i zapraszam na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh very cute style
    I love it the sunglasses
    xx

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podoba całość i pasuje do ciebie :) stylizacja wygląda na bardzo wygodną!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Taka narzutke mam. Podobna tylko ze w melanżu

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia piękne, mają fajny klimacik, kabaretki i okulary - uwielbiam, jednak hmm może bym inne buty wybrała, tzn w innym kształcie, aby bardziej się z kabaretkami zgrały, ale to Twoja stylówka, a ogólnie mega mi się podoba :)
    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty