W oczekiwaniu na lato!

 Marzy mi się już lato - wieczorny grill lub ognisko, spanie w namiotach, kąpiele w jeziorze lub morzu... Do tego wysoka temperatura, nocna burza, piasek na stopach i podróże... A to wszystko za 1,5 miesiąca! Sama do końca nie wiem gdzie się wybiorę w te wakacje. Bardzo chcę znów odwiedzić Morze Bałtyckie, być może Trójmiasto. Planowane kilka wyjazdów rycerskich i długie spacery po łąkach. Kto wie, może odwiedzę w tym roku jakiś festiwal?
 Jednak na razie są to tylko plany. Często ćwiczę, aby wyglądać świetnie w kostiumie kąpielowym, staram się dbać o ciało, aby nie było "przypału". Typowe przygotowania, jednak idą mi lepiej niż w poprzednich latach. Ważnym planem jest także zdanie z sympatycznymi ocenami. Później się pomyśli nad resztą :)

A jakie są wasze plany na lato? Przygotowujecie się na nie?


Komentarze

  1. Nie mogę się doczekać lata, uwielbiam je! Na 100% jadę na obóz nad morze, a reszta na spontanie.

    http://diadree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje! Aż zatęskniłam za wakacjami :c

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje :) ja bardzo oczekuję wakacji ;p

    zapraszam na nowy post:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty