Jak pakuję się na wyjazd?

 Już jutro wyjazd. Postanowiłam w związku z tym opisać mój sposób pakowania się. Najważniejsze jest dla mnie to, aby zabrać z domu wszystko, jeżeli nie jadę do rodziny lub wybywam na kilka tygodni. Dobrą metodą jest stworzenie listy i zapakowanie wszystkiego w zgodzie z nią.


Drugą, bardzo ważną kwestią dla mnie jest sprawdzenie pogody. Po prostu muszę wiedzieć co mnie czeka! Niestety na mój wyjazd pogoda ulegnie pogorszeniu, ale nigdy nie wiadomo. Zawsze może się coś zmienić. Nie lubię marznąć i się przegrzewać. Na wszelki wypadek pakuję ubrania lżejsze i cieplejsze.


Pakuję również kostium kąpielowy. Zawsze. Nigdy nie wiadomo, może pojedzie się na basen? W lato zabieram ze sobą krem z filtrem. Jeżeli nie mi to komuś innemu uratuje skórę :) Lubię wysokie filtry, gdyż moja karnacja szybko przyciąga słońce i nabiera brązowego koloru. Szczerze mówiąc nie przepadam za tym....


 Z rzeczy kosmetycznych i higienicznych zabieram obowiązkowo kosmetyki kolorowe i mleczko do demakijażu. Krem do rąk, ciała i buzi od dawna ma u mnie zaklepane miejsce w torbie. Chusteczki higieniczne ratują tyłek w sytuacjach nadzwyczajnych typu brak wody. Lepiej być ubezpieczonym. :)
Poza tym wiadomo - mydło, szampon, antyperspirant to podstawa!


A co dla was jest najważniejsze podczas pakowania się? :)

Komentarze

  1. ja zawsze zabieram jeszcze wsuwki do włosów, nawet jeśli na codzień nie używam, na wyjeździe się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mam problem z pakowaniem
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty