SPRING LOOKBOOK #17

 
Witam Was w nowym poście! Choć mamy wiosnę to pogoda wcale nas nie rozpieszcza. Jest całkiem chłodno i ja jeszcze nie zrezygnowałam z grubego płaszcza! Całe szczęście, że wszystko dookoła zaczęło rozkwitać i otoczenie przestaje być bure. 
Dzisiejsza stylizacja jest prosta, choć moim zdaniem całkiem efektowna. Dżinsy z haftowanymi stokrotkami kupiłam już dawno temu w lumpeksie i mogliście je widzieć w TYM poście. Są fajne, ale w chłodniejsze dni noszę je z rajstopami pod spodem. :) Do tego założyłam prostą kremową bluzkę i sztruksową kurteczkę w kolorze bordowym. Z szafy wyciągnęłam także buty na obcasie, których nie nosiłam od października. Podwinęłam nogawki spodni tak, aby było ładnie widać groszki na skarpetach. Stanowi to fajny akcent w stylizacji, tak samo jak choker. Co myślicie o takim prostym zestawie? :)
  
 
 
spodnie, bluzka, kurtka - second hand
choker - sinsay
buty - vagabond
torebka - stradivarius

Facebook / Instagram

Komentarze

  1. Podoba mi się ten efekt jaki dają podwinięte nogawki. Zdjęcia są dosyć klimatyczne, co oczywiście jest na plus!
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest świetna. Do tej stylizacji bardzo pasuje (według mnie) choker. :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawy! Uwwielbiam zdjęcia przy kwitnących drzewach :)


    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buty!

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz :)

    Obserwujemy? :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty