SUMMER LOOKBOOK #19



 Cześć i czołem! Wreszcie jestem! Przez ostatni czas moje życie opierało się na pisaniu pracy o ,,Podolance'' i ,,Malwinie''. Choć było trudno, a momentami nie miałam czasu na sen i jedzenie, to całkiem miło wspominam ten czas. Zwłaszcza, że ocena za moje wypociny całkowicie mnie satysfakcjonuje. :)
 Miałam wrócić pełna pomysłów... Cóż, trochę ich jest, ale realizacja nie będzie łatwa. Mam nadzieję, że uda mi się wykonać je jak najszybciej po sesji, ponieważ... dostałam pracę! Oznacza to kolejne ograniczenie czasu, ale z drugiej strony najwyższa pora wziąć się za coś więcej niż obijanie się. :) 
Przygotowałam nową stylizację. Wbrew moim planom nie rozpoczęłam sezonu ,,summer'' czymś zwiewnym, dziewczęcym i delikatnym. Akurat tego dnia ochłodziło się i nie miałam ochoty na lekkie sukieneczki. Zdecydowałam się na sztruksową sukienkę-ogrodniczki w bordowym kolorze ze złotawymi elementami. To jeden z moich ostatnich lumpeksowych łupów! Pod nią założyłam czarną bluzkę, a na wierzch zwykłą kurtkę w nieco jaśniejszym kolorze. Aby zestaw nie był zbyt nudny dodałam kabaretki, ogromny choker i białe buty. Moim zdaniem wyszło świetnie! A Wy co sądzicie o tym zestawie? ;)
sukienka-ogrodniczki, kurtka - sh 
buty, choker, bransoletki - H&M
kabaretki, torebka - nn
bluzka - Reserved
pierścionek - targowisko średniowieczne

Zmieniłam też wygląd bloga - koniecznie dajcie mi znać czy Wam się podoba!

Komentarze

  1. Gratuluję z powodu pracy! <3 Mam nadzieję również, że uda Ci się zrealizować plany, nawet jeżeli będą trudne. Dla chcącego nic trudnego! :D Świetna stylizacja!

    Zaobserwuj jak się spodoba♥ Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Super - jeśli chodzi o pracę :) Zestaw też fajny, mnie w ozy od razu się rzuca Twoja pomadka - piękny kolor!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kurteczka. :) Stylizacja nie jest w moim stylu, ale Ty świetnie się w niej prezentujesz. :*
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ja też studentka także wiem co czujesz ;P Super że dostałaś pracę ♥ może i mniej czasu, ale zawsze zdobędziesz doświadczenie, poznasz fajnych ludzi no i będziesz miała co wydawać :D
    Świetna pomadka ;*

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Stunning outfit! Wonderful colors!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała stylizacja :)
    http://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw bardzo oryginalny, na wielki plus! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw ubrań! :)
    Pozdrawiam♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię taki burgundowy kolor.
    Miłego dnia, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  10. I właśnie za to uwielbiam buszować po SH, bo można tak złowić perełki za grosze i wciąż wyglądać modnie i stylowo- jesteś doskonalym tego przykladem :) super ta sukienka Ci się trafila <3

    powodzenia w nowej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo miłe słowa :) A sh pod tym względem rządzą ;)

      Usuń
  11. Bardzo podobają mi się spódniczki w formie ogrodniczek, a szczególnie w połączeniu ze sportowym obuwiem. Świetna stylizacja :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna ta sukieneczka! mam podobną :)

    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze zdążysz z letnimi, zwiewnymi stylizacjami :) Fajnie, że znalazłaś pracę, ja bardzo lubię ten czas tam spożytkowany :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty