SUMMER LOOKBOOK #20

Poprzednia stylizacja była zdominowana przez ciemne barwy. Dziś natomiast mam przyjemność pokazać Wam sukienkę, którą widzieliście już dwa razy w postach  Romantic boho look oraz FALL LOOKBOOK #1. Dla mnie to najlepszy wybór na lato. To chyba jedna z niewielu stuprocentowo dziewczęcych rzeczy w mojej szafie! Najbardziej lubię w niej to, że bardzo łatwo można zmienić jej charakter. Tym razem postawiłam na krzykliwe dodatki, które idealnie zgrały się z delikatnym kolorem kiecki. Dzięki wiankowi, który zaplotłam własnoręcznie, zestaw wygląda na stuprocentowe boho! Co myślicie o takim połączeniu? ;) 

sukienka, bransoletka, naszyjnik - sh / kolczyki - H&M / sandały - Lasocki 

Komentarze

  1. Śliczna sukienka. Wyglądasz bardzo naturalnie <3

    http://staypositivebypaulen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka. Wyglądasz bardzo naturalnie <3

    http://staypositivebypaulen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać od Ciebie radość :) Świetna sukienka.

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się! bardzo fajny klimat zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Very cute outfit! I adore this dress!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  6. Wianek i ta sukienka to idealne połączenie :)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty