SUMMER LOOKBOOK #22

Dla wielu kobiet biała koszula to najważniejszy niezbędnik garderoby. Jeśli o mnie chodzi, to dopiero zaczynam pomału do nich dorastać, choć nadal nie robią na mnie wielkiego wrażenia. Białe koszule zaczęły mi się w miarę podobać dopiero po zobaczeniu kilku na prawdę świetnych stylizacji u Kasi z bloga Jestem Kasia (myślę, że większość z Was zna jej bloga, jeśli nie - gorąco polecam!). Sztukę, którą Wam dziś prezentuję, mam od ponad roku i do tej pory leżała schowana w szafie. Jest duża, ale ja spokojnie zaczęłam ją nosić jako koszulę oversize. Żałuję tylko, że nie jest dłuższa - byłaby idealną sukienką. ;) 
Do koszuli dodałam szare spodnie do połowy łydki i moje niezastąpione sandały, które mam już trzy lata. Służą mi bardzo dobrze i trudno mi będzie znaleźć podobne. Dobrałam także pakowną torebkę w niebieskim kolorze, bransoletki i ręcznie robione kolczyki - łowickie kwiaty. Stylizacja jest prosta, miejska, wygodna i idealna na nieco chłodniejsze, wietrze dni! 
koszula, spodnie, torebka - sh / bransoletki - H&M / kolczyki - Agnieszka Ciszewska / buty - Lasocki

Komentarze

  1. Super post!

    Zapraszam również do mnie:
    amandafrankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zdecydowanie za blada do białych ubrań, ale lubię stylizacje z tym kolorem u kogoś :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Również jestem miłośniczką białych koszul :) bardzo ci pasuje, wyglądasz super! :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej!! ale ślicznie! :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty