FALL LOOKBOOK #30

Dzisiejsza stylizacja to druga odsłona mojej ukochanej sukienki, którą pokazałam już w tym poście. Pierwotnie chciałam połączyć ją z czarnym golfem, lecz niestety był w tym czasie w praniu. :) Zaczęłam kombinować z różnymi bluzkami, ale to właśnie z czerwonym golfem ta sukienka wyglądała najlepiej! Do tego czarny płaszcz i delikatne dodatki, i cały zestaw gotowy. Co o nim myślicie? :)
sukienka, płaszcz - lumpeks
kolczyki, pierścionek - nn
wisiorek - H&M
golf - C&A
rajstopy - nn
botki - Tamaris

Komentarze

  1. Widzę, że masz niesamowite wyczucie stylu. Połączenie kratki i czerwieni wygrało !

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo jesiennie :) Do twarzy ci w takim zestawieniu.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna i jesienna stylizacja! uwielbiam taką długość w sukienkach, bardzo ci pasuje!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się połączenie czerwonego golfu i sukienki w kratkę :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty