WINTER LOOKBOOK #32

 Cześć kochani, Szczęśliwego Nowego Roku! Mam nadzieję, że święta minęły Wam miło, a Sylwester był udany. Nie odzywałam się przez jakiś czas, jednakże nie bez powodu. Przed świętami choroba i dużo pracy, a po Sylwestrze zaczęły się masowe zaliczenia. Nie chciałam wstawiać byle czego, więc mam nadzieję, że rozumiecie. :)
 W międzyczasie udało mi się zrobić zdjęcia stylizacji. Mam wrażenie, że takiej odsłony jeszcze tutaj nie było! Do sukienki z golfem założyłam cienką, beżową narzutkę wyszperaną w lumpeksie. Była na całkiem drogim zakupem, ponieważ była o wiele droższa od płaszcza, ale nie żałuję! Nosi mi się ją na prawdę dobrze. Dodatki w kolorze czerwieni i czerni pochodzą z H&Mu, dobrze znane Wam botki z Tamaris, a wisiorek jest moim prezentem choinkowym. :) I jak Wam się podoba taki zestaw? Koniecznie napiszcie w komentarzu!
narzutka, płaszcz - lumpeks
beret, torebka, szalik - H&M
wisiorek - prezent
botki - Tamaris
sukienka - Orsay

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty