WINTER LOOKBOOK #33

Czerwony to hit tego sezonu. Muszę przyznać, że jeszcze całkiem niedawno nie lubiłam tego koloru, a teraz? Dodatki, ubrania, pomadki, wszystko! Podczas wyprzedaży udało mi się złapać mięsisty sweter z ładnym splotem i szerokimi rękawami. Jest wygodny i ciepły, a co za tym idzie - idealny na zimne, mroźne dni. ;) Zdecydowanie był to bardzo dobry zakup. A jak Wasze zakupy wyprzedażowe? Udało się Wam coś upolować? Chwalcie się w komentarzach!
sweter, kolczyki - Stradivarius
buty - Bronx
spodnie - Levi's
pasek, zegarek - nn
torebka - H&M

Komentarze

  1. Ten sweterek jest śliczny ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię za bardzo czerwonego koloru. Jedyne co mam to koszula w kratę. :) Ładna stylizacja! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. you look beautifull dear the red look fabulous on you..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam czerwień, wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Loving the color of that sweater! Looks perfect on you!

    www.jeannieinabottleblog.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Thats cool)) I love your blog)) Welcome to my blog
    https://alamodenatine.blogspot.com/2018/01/2018.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna stylizacja, podobaja mi sie swetry takiego koloru, ale niestety nie pasuja do mnie, kilka razy mierzylam hoodies i swetry takiego koloru i nie bardzo pasuja do mojej osoby. Moze dlatego,ze wiekszosc ubran jakie mam maja odcien ciemniejszy :D

    Ale szczerze Tobie jak najbardziej pasuje taki kolor :)

    Powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w innym odcieniu warto spróbować? Też nie każda czerwień mi pasuje ;) A ciemne ubrania są zawsze spoko, to miłość :D

      Usuń
  8. kocham czerwień w każdym wydaniu, super połączenie!
    jaka pogoda piękna!
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było wtedy ślicznie, szkoda, że ostatnio jest tak ponuro :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty